31 Reacties

één jaar geleden

Hier ook een buikslaper die snel doorlekt met Kruidvat luiers. Rascal+friends werken hier prima! En als je dichtbij de Belgische grens woont kan je ze betaalbaar vinden in de winkels van Colruyt en zijn ook regelmatig in korting

één jaar geleden

Wij gebruiken woezel&pip van etos, vinden we fijner dan kruidvat of bonbebe. Pampers babydry nemen nog wat meer op.

één jaar geleden

Ik had hetzelfde; niets hielp. Zelfs met overbroekjes en een extra kraamverband in de luier. Wij hebben daarom de avondfles afgebouwd en intussen is hij al een maand zonder avondfles en ‘s ochtends geen nat pak meer. Is het voor jullie een optie om af te bouwen?

één jaar geleden

Ik doe hem 2 luiers aan: een gewone en daarover een luierbroekje. Dikker pakketje wel, maar hij lijkt er geen last van te hebben. En het werkt wel. Geen lekken meer. En het broekje kan ik vaak zelfs 2 keer gebruiken als het droog is gebleven.

één jaar geleden

Reactie op Toering

Ik had hetzelfde; niets hielp. Zelfs met overbroekjes en een extra kraamver ...
Hij heeft om 8 de laatste fles. Heeft maar 2 flessen op een dag ochtend en avond). Dus vind t lastig.

één jaar geleden

Reactie op VevaD

Ik doe hem 2 luiers aan: een gewone en daarover een luierbroekje. Dikker pa ...
Proberen waard 😊

één jaar geleden

Mijn schoonzus had hetzelfde probleem. Ze gebruikt de luiers van de Aldi. Bevalt haar heel goed voor de nacht.

één jaar geleden

Reactie op SJMKP

Hij heeft om 8 de laatste fles. Heeft maar 2 flessen op een dag ochtend en ...
Hier ook maar die ben ik dus ‘s middags gaan geven. Zo krijgt hij wel het benodigde vocht

één jaar geleden

Reactie op Toering

Hier ook maar die ben ik dus ‘s middags gaan geven. Zo krijgt hij wel het b ...
Hmmm.. We gaan aan de slag 😁 misschien dat dit wel lukt. Of in ieder geval een kleinere fles...

één jaar geleden

Wij hadden dat ook met bon bebe, bij onze zoon. De luierbroekjes van de kruidvat waren ook te groot. Nu gebruiken wij maat 4 van de AH. Of van het merk pampers. Bij deze merken lekt de kleine niet door ‘s nachts.