7 Reacties
4 jaar geleden
Ik vind het vervelend voor jou, maar ben blij dit te lezen want herken het helemaal. Ik ben bijna 13 weken zwanger en heb dezelfde klachten, maar mij nog niet verdiept in medicatie. Heb jij ook een vol gevoel net onder je middenrif? Alsof je altijd te veel hebt gegeten? Ik heb de tips ook gelezen, maar werkt allemaal niet. Heb vanmorgen wit brood gegeten omdat dat het maagzuur zou absorberen en droge, witte crackers op mijn werk liggen wat allebei wel lijkt te helpen, maar is natuurlijk niet gezond en leiden tot obstipatie dus daar nu ook zakjes voor. Wat een ellende h猫? Ik word er zo lamlendig door
4 jaar geleden
Reactie op BonBonny
Ik vind het vervelend voor jou, maar ben blij dit te lezen want herken het ...
Nee dat heb ik nu niet, vol gevoel onder mijn middenrif. Ik heb nu vooral dat ik het in mijn keel voel. Het zakt niet ofzo. Ik heb het idee dat ik dat volle gevoel wel had in de eerste week alsof ik constant teveel op had. Ik heb zoveel overgegeven dat ik wel graag medicatie wil. Die krackers en brood helpen wel een beetje tegen dat zuur ja maar niet tegen dat overvolle gevoel in keel. Ja het is echt een heel ellendig gevoel, bah!
4 jaar geleden
Reactie op REM1987
Vorige zwangerschap tot 7 maanden last gehad van brandend maagzuur. Alle dr ...
Jeetje wat lang zeg. Had je ook een brok in je keel? Omeprazol van de drogist doet helaas niks bij mij.. :(