7 Reacties

4 jaar geleden

Ik vind het vervelend voor jou, maar ben blij dit te lezen want herken het helemaal. Ik ben bijna 13 weken zwanger en heb dezelfde klachten, maar mij nog niet verdiept in medicatie. Heb jij ook een vol gevoel net onder je middenrif? Alsof je altijd te veel hebt gegeten? Ik heb de tips ook gelezen, maar werkt allemaal niet. Heb vanmorgen wit brood gegeten omdat dat het maagzuur zou absorberen en droge, witte crackers op mijn werk liggen wat allebei wel lijkt te helpen, maar is natuurlijk niet gezond en leiden tot obstipatie dus daar nu ook zakjes voor. Wat een ellende h猫? Ik word er zo lamlendig door

4 jaar geleden

Reactie op BonBonny

Ik vind het vervelend voor jou, maar ben blij dit te lezen want herken het ...
Nee dat heb ik nu niet, vol gevoel onder mijn middenrif. Ik heb nu vooral dat ik het in mijn keel voel. Het zakt niet ofzo. Ik heb het idee dat ik dat volle gevoel wel had in de eerste week alsof ik constant teveel op had. Ik heb zoveel overgegeven dat ik wel graag medicatie wil. Die krackers en brood helpen wel een beetje tegen dat zuur ja maar niet tegen dat overvolle gevoel in keel. Ja het is echt een heel ellendig gevoel, bah!

4 jaar geleden

Ik heb het niet zo erg als jullie beschrijven, maar ik heb het idee dat bij mij yoghurt of kwark (met fruitsmaakjes) wel helpt :) misschien helpt het jullie ook.

4 jaar geleden

Ik herken dit helaas ook. Bij mijn zoontje niet zo erg gehad..maar ben nu zwanger van een tweeling en continu het gevoel alsof het eten boven in de keel hangt.. en brandend zuur bah.. hoop dat dit snel voorbij gaat.

4 jaar geleden

Vorige zwangerschap tot 7 maanden last gehad van brandend maagzuur. Alle drogisterij middeltjes geprobeerd, bij mij hielp uiteindelijk alleen omeprazol voorgeschreven door de huisarts.

4 jaar geleden

Reactie op REM1987

Vorige zwangerschap tot 7 maanden last gehad van brandend maagzuur. Alle dr ...
Jeetje wat lang zeg. Had je ook een brok in je keel? Omeprazol van de drogist doet helaas niks bij mij.. :(

4 jaar geleden

Rennies op mn nachtkastje hier.. bij de 1e had ik tot aan mijn bevalling last van brandend maagzuur, niks hielp.. alleen pepermunt, mentos enz minimale verlichting. Standaard een doosje rennie langs mn bed en in mn tas 馃槄