41 Reacties
3 jaar geleden
Jaaaaa heel vaak al papa of baba maar sinds deze week echt duidelijk mama, zooo liefff en als wij wafwaf zeggen dan zegt hij het ook (of horen wij het) haha
3 jaar geleden
Hier ook al vaak mama en papa gehoord. Of ie begrijpt dat ik mama ben weet ik niet. Hij snapt al wel als ik vraag of ik een kusje mag, dan komt ie met open mond op me af. Ook als ik nee zeg (vooral nu de kerstboom er staat) gaat meneer nee schudden met z'n hoofd 🤭
3 jaar geleden
Reactie op Mercedes92
Hier ook al vaak mama en papa gehoord. Of ie begrijpt dat ik mama ben weet ...
Dat nee schudden idd. Hier doet ie soms wel echt zn armpjes open als ie mama zegt dus misschien toch iets van begrijpen
3 jaar geleden
Onze dochter kan ook mama en papa zeggen 😍. Alleen als ze er zin in heeft dan 😆
3 jaar geleden
Reactie op MPJ
Ik heb laatst op insta gepost of iemand in godsnaam een Ada kent omdat onze ...
Hahahahahaha
3 jaar geleden
Hier vaak Bwap, papa en mama. Mama is vaak op een zielige toon.. dat begint dus al lekker 😂 papa de hele dag willekeurig. Nee-schudden had ie een hele periode standaard, nu is t meer bewust als we zeggen nee-nee, dan doet hij dat ook. En soms heel ondeugend er bij kijken.
Kusje gaat hier nog met t voorhoofd tegen elkaar. We snapten maar niet hoe ie daar nou bij kwam, tot ik op 24baby las dat dat een vorm van kusje geven is 😘
3 jaar geleden
Hier ook eentje! Al weken/ maanden papa en echt duidelijk naar zn papa gericht en sinds afgelopen week mamaaaaa mammmm mama maaaamaaa haha wel vaak op een zeurend toontje maar ik neem het voor lief🥹. Hij zegt ook eten en auto en dat tenminste dat maak ik er van 😂
3 jaar geleden
Hier ook vandaag toevallig wen paar duidelijke en op zichzelf staande mama's 😍
3 jaar geleden
Al een aantal weken papapapapapa/papa en oooopa. Ik heb 1x mama kunnen ontcijferen en verder veel ‘bah’ en ‘tata’ (ze heet Tara).