Ik heb het nog niet gegeven, maar volgens mij zijn dit wel de beste koekjes. Zit minder suiker in dan in al die baby koekjes! En een stuk goedkoper en voor jezelf ook lekker bij de thee鈽猴笍 Ik geef al wel een lu cracottes of een soepstengel.
Elk kind is anders. Zelf vind ik dat elke moeder zelf wel kan bepalen wat haar kind wel of niet kan eten. Al die boekjes/websites waarin staat dat je per leeftijd dit en dat mag geven.. lijkt mij gewoon een richtlijn. Het enige wat ze niet mogen het 1e jaar is honing. Dus ik zou gewoon proberen met kleine stukjes. Mijn zoon eet gewoon alles wat ik ook eet (op honing na).
Elk kind is anders. Zelf vind ik dat elke moeder zelf wel kan bepalen wat h ...
Ja dat is ook zo, maar je gaat soms twijfelen als je afwijkt. . Mijn dochtertje heeft misschien 2x kramp gehad dus wij zijn ook makkelijk misschien daardoor geworden, van dat kan wel etc. Ze heeft ook elke dag ontlasting. Dus geen problemen ermee
Ah dat is naar.. Maar ben jarloers dat je nog zo lang bv geeft馃檲馃グ
Ja andere voedingen doet hij het super slecht op. Allemaal testen gedaan maar geen allergie毛n of iets. En ben ook trots op me self dat het nog lukt hoor soms wel heel zwaar vooral nu gezien me beide kinderen ziek zijn wilt hij voornamelijk aangelegt blijven 馃槳 maar we gaan proberen tot 1 jaar
Ik heb het nog niet gedaan en wacht nog even tot 1 jaar. Ik geef de kleine een cracotte of soepstengel. Daar is hij helemaal zoet mee en minder suikers馃槉