13 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb het nog niet gegeven, maar volgens mij zijn dit wel de beste koekjes. Zit minder suiker in dan in al die baby koekjes! En een stuk goedkoper en voor jezelf ook lekker bij de thee☺️ Ik geef al wel een lu cracottes of een soepstengel.

3 jaar geleden

Elk kind is anders. Zelf vind ik dat elke moeder zelf wel kan bepalen wat haar kind wel of niet kan eten. Al die boekjes/websites waarin staat dat je per leeftijd dit en dat mag geven.. lijkt mij gewoon een richtlijn. Het enige wat ze niet mogen het 1e jaar is honing. Dus ik zou gewoon proberen met kleine stukjes. Mijn zoon eet gewoon alles wat ik ook eet (op honing na).
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Mijn zoon is bijna 7 maand maar wilt niks anders dan borstvoeding. Van vast voeding raakt hij verstopt en word hij misselijk van en braakt.

3 jaar geleden

Reactie op Mom90

Ik heb het nog niet gegeven, maar volgens mij zijn dit wel de beste koekjes ...
Oh dat is een goeie een soepstengel 😊die is ook niet zo bros als een liga koekje

3 jaar geleden

Reactie op Ktn

Elk kind is anders. Zelf vind ik dat elke moeder zelf wel kan bepalen wat h ...
Ja dat is ook zo, maar je gaat soms twijfelen als je afwijkt. . Mijn dochtertje heeft misschien 2x kramp gehad dus wij zijn ook makkelijk misschien daardoor geworden, van dat kan wel etc. Ze heeft ook elke dag ontlasting. Dus geen problemen ermee

3 jaar geleden

Reactie op V_Donna

Mijn zoon is bijna 7 maand maar wilt niks anders dan borstvoeding. Van vast ...
Ah dat is naar.. Maar ben jarloers dat je nog zo lang bv geeft🙈🥰

3 jaar geleden

Reactie op Lies1999

Ah dat is naar.. Maar ben jarloers dat je nog zo lang bv geeft🙈🥰
Ja andere voedingen doet hij het super slecht op. Allemaal testen gedaan maar geen allergieën of iets. En ben ook trots op me self dat het nog lukt hoor soms wel heel zwaar vooral nu gezien me beide kinderen ziek zijn wilt hij voornamelijk aangelegt blijven 😪 maar we gaan proberen tot 1 jaar

3 jaar geleden

Reactie op V_Donna

Ja andere voedingen doet hij het super slecht op. Allemaal testen gedaan m ...
Ja dat geloof ik. Zo mooi dat hij van jou groeit. 😊 Succes met de hapjes. Komt vast goed, geduld hebben! ❤️

3 jaar geleden

Ik heb het nog niet gedaan en wacht nog even tot 1 jaar. Ik geef de kleine een cracotte of soepstengel. Daar is hij helemaal zoet mee en minder suikers😊

3 jaar geleden

Reactie op Lies1999

Ja dat geloof ik. Zo mooi dat hij van jou groeit. 😊 Succes met de hapjes. ...
Jaa hij komt waarneer hij er klaar voor is tot die tijd mag die bij mij komen 🥰

3 jaar geleden

Mais vingers zijn hier ook een hit!

3 jaar geleden

Reactie op Nicolina86

Mais vingers zijn hier ook een hit!
Haha hier ook. Eet d'r vingers bij op , maar die is binnen 2min op😅

3 jaar geleden

Hier wel maisvingers die hij super lekker vindt.