18 Reacties

4 jaar geleden

Dit is erop

4 jaar geleden

je moet eerst de voetenzak en daar inderdaad de verkleiner op! Heb filmpje van Maxi-Cosi gezien op youtube met uitleg,😅

VRIEND

4 jaar geleden

Eerst de voetenzak en daarop de verkleiner ☺️👍🏻

4 jaar geleden

Ik loop hier dus ook tegen aan 🙈 maar denk eerst idd voetenzak & dan verkleiner, zo heb ik het nu ook gedaan. Ziet er niet mooi uit 😂 maar dan zit de baby iig niet te strak er in.

4 jaar geleden

Ik heb een andere type maar de verkleiner inderdaad in de voetenzak.

4 jaar geleden

Ik heb hem ook ín de voetenzak, vooral omdat de voetenzak er anders ook niet lekker in/op kreeg anders..

4 jaar geleden

Bij onze dochter hebben we de voetenzak er bovenop gehad. (Maxi cosi pebble) volgens de website was dat de manier😄

4 jaar geleden

Wij hebben eerst de voetenzak, dan de verkleiner!

4 jaar geleden

Hier zit ie in de voetenzak

4 jaar geleden

Oh moet er een verkleiner in?? Nooit geweten, die heb ik nog niet

4 jaar geleden

Reactie op RainbowUnicorn

Ligt er aan of je een maxi cosi met verkleiner hebt. Niet iedereen heeft zo’n maxi cosi 🤗

4 jaar geleden

Ha zit in precies t zelfde gestruggle. Dus dank voor t stellen van de vraag. Nu weten wij ook wat de bedoeling is.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op RainbowUnicorn

Meestal zit die er standaard bij ☺️

4 jaar geleden

Wij in de voetenzak. Dan ligt het hoofdje toch stabieler. Begreep via eerdere vraag op dit forum dat maxi cosi dat zelf ook zo aanraadt

4 jaar geleden

Reactie op Piru

Meestal zit die er standaard bij ☺️
Ja ik heb hem overgenomen van eem vriend, denk dat daar de kink zit haha thanks

4 jaar geleden

Ik heb me hier dus echt suf op gezocht, nergens duidelijk antwoord gevonden. Wij hebben de voetenzak bovenop (maxi cosi pebble). Mijn nichtje is in november bevallen, had t zelfde dilemma. Zij heeft t ook zo en in t ziekenhuis heeft niemand er wat van gezegd zei ze. Dus ik denk dat het beide kan? Vind zelf met de verkleiner erin dat die niet stevig in de zitting ligt, maar een beetje hobbeldebobbel erop.

4 jaar geleden

Ow, dan moeten we het toch nog even omwisselen…