34 Reacties
4 jaar geleden
Zo toevallig, ik heb er echt net eentje op 😂 wel de veggie trouwens, heb het zonder sla gedaan omdat ik geen risico wil lopen dat de sla oud is maar aangezien de Mac een keten is, gaat de sla daar vast hard genoeg. Meer voor mijn eigen gevoel
4 jaar geleden
Reactie op Toettied
Denk dat mijn kind er als mcchicken uit gaat komen, zoveel als ik er al geg ...
Had t zelf niet beter kunnen zeggen, hier precies zo 👌🏻😂
4 jaar geleden
Mcdonalds heeft hele strenge hygiëne regels, je kunt daar veiliger eten dan in een ander restaurant.
Er waren vroeger verhalen of de kip wel gaar genoeg zou zijn. Dit is een hoax, de kip wordt voorbereid en komt gewoon als een grote kipnugget aan en dan frituren ze hem. Niks bijzonders aan....
4 jaar geleden
Hahahaha. Maar soms ben ik te voorzichtig om dat dit mijn eerste zwangerschap is! Zekere voor het onzekere 😆
4 jaar geleden
Reactie op Druppels
Mcdonalds heeft hele strenge hygiëne regels, je kunt daar veiliger eten dan ...
Klopt mijn verloskundige zegt ook altijd als je toch ijs of een milkshake neem gelieve niet maar dan van de mc Donald’s ivm listeria bacteriën. Maar omdat bij de mc Donald’s 100e worden verkocht is de machine schoon en daarnaast word die elke avond gereinigd !
4 jaar geleden
Ik vertrouw de groenten niet. Denk niet dat ze goed gewassen worden. Prefab sandwiches in plastic uit de supermarkt mogen ook niet dus ik vergelijk het daar wat mee.