34 Reacties

4 jaar geleden

Why not 🤣🤣🤣

4 jaar geleden

Wat voor een verhalen dan?? Hahahaha, gewoon lekker eten!!

4 jaar geleden

Ik zou niet eens meer kunnen tellen hoeveel ik er op heb tijdens m’n zwangerschap 😂 En niet alleen Mc Chickens maar ook cheeseburgers

4 jaar geleden

Ja hoor paar keer in de week is m’n verslaving 🥺 zie ook geen reden waarom niet te eten naast het geen dat het een ongezonde snack is ?!

4 jaar geleden

Heb zo vaak mc donalds gegeten, vorig zwangerschap ook. Niks mis met me dochter hahah, wat schijnt er slecht aan te zijn eigenlijk?

4 jaar geleden

Denk dat mijn kind er als mcchicken uit gaat komen, zoveel als ik er al gegeten heb. Dat zou een zorg kunnen zijn. Verder kan ik niks bedenken 😆

4 jaar geleden

Zo toevallig, ik heb er echt net eentje op 😂 wel de veggie trouwens, heb het zonder sla gedaan omdat ik geen risico wil lopen dat de sla oud is maar aangezien de Mac een keten is, gaat de sla daar vast hard genoeg. Meer voor mijn eigen gevoel

4 jaar geleden

Reactie op Toettied

Denk dat mijn kind er als mcchicken uit gaat komen, zoveel als ik er al geg ...
Had t zelf niet beter kunnen zeggen, hier precies zo 👌🏻😂

4 jaar geleden

Mcdonalds heeft hele strenge hygiëne regels, je kunt daar veiliger eten dan in een ander restaurant. Er waren vroeger verhalen of de kip wel gaar genoeg zou zijn. Dit is een hoax, de kip wordt voorbereid en komt gewoon als een grote kipnugget aan en dan frituren ze hem. Niks bijzonders aan....

4 jaar geleden

Dank voor jullie reacties! Ik weet wat mij te doen staat! 😅

4 jaar geleden

Reactie op mrssanne01

Neem voor mij ook mee😂

4 jaar geleden

Lekker, heb er nu helemaal zin in 🤤

4 jaar geleden

Hahahaha. Maar soms ben ik te voorzichtig om dat dit mijn eerste zwangerschap is! Zekere voor het onzekere 😆

4 jaar geleden

Reactie op mrssanne01

Snel naar de mc race en een mc chicken halen 🤤

4 jaar geleden

Reactie op Druppels

Mcdonalds heeft hele strenge hygiëne regels, je kunt daar veiliger eten dan ...
Klopt mijn verloskundige zegt ook altijd als je toch ijs of een milkshake neem gelieve niet maar dan van de mc Donald’s ivm listeria bacteriën. Maar omdat bij de mc Donald’s 100e worden verkocht is de machine schoon en daarnaast word die elke avond gereinigd !

4 jaar geleden

Ik vertrouw de groenten niet. Denk niet dat ze goed gewassen worden. Prefab sandwiches in plastic uit de supermarkt mogen ook niet dus ik vergelijk het daar wat mee.

4 jaar geleden

Al een paar keer mcdo gegeten in m'n zwangerschap en eet bijna altijd nuggets of een wrap met kip en nog nooit ziek van geweest 🤗 eet wel geen mcflurry, want je weet maar nooit 🤣

4 jaar geleden

Nu heb ik zin in mc donalds xd ik heb er nooit bij stil gestaan en ga regelmatig naar de Mac.

4 jaar geleden

Reactie op shannvl

Klopt mijn verloskundige zegt ook altijd als je toch ijs of een milkshake n ...
Waarom geen ijs?

4 jaar geleden

Reactie op Dora1992

Waarom geen ijs?
Is softijs en in milkshakes kunnen listeria bacteriën bevatten mocht het apparaat niet dagelijks goed schoongemaakt worden en veel gebruikt worden.