7 Reacties

4 jaar geleden

Hier het enige flesje die Levy niet doet verslikken (omdat ze juist moeten zuigen Ipv dat het eruit drupt. Alle flesjes en speentjes gehad 🙈). Ik zou 20-30 cc voor de borstvoeding proberen. Dan zuigen ze vaak nog wat harder. Succes! Is een fijne fles.

4 jaar geleden

Ik geef zelf ook borstvoeding en daarnaast heb ik een S Flex van difrax. En dat gaat echt heel goed samen. Ik had eerst een ander flesje wat de borst zou moeten imiteren, maar daar krijg ze enorme krampjes van

4 jaar geleden

Wij hebben deze ook. Aan begin vond ons mannetje dit ook frustrerend. Ze moeten er iets meer moeite voor doen er iets uit te krijgen. Nu doet hij het heel goed. Hij moest er echt even aan wennen:)

4 jaar geleden

Ik zou juist het flesje aanbieden als hij rustig is en niet al overstuur van de honger. Bij mij was het namelijk andersom, dat hij meer moeite had met aan happen aan de borst en als hij dan erge honger had lukte het helemaal niet en weigerde hij en als hij rustig was of al een beetje uit de fles had gedronken dronk hij veel beter. Ik heb de 's fles van difrax maar nu met prematuur speen van d'r Brown. Dit omdat hij de speen van difrax te snel leeg dronk en er niet moe van werd, maar hij kan uit beide drinken.

4 jaar geleden

Ik vond deze fles/speen verschrikkelijk terwijl ik wel medela fan ben, overgestapt op de Avent natural en daar dronk mijn dochter perfect uit.

4 jaar geleden

Reactie op RoxanSjoerd

Ik vond deze fles/speen verschrikkelijk terwijl ik wel medela fan ben, over ...
Zelfde hier. Dikke ellende met die calma. Avent natural gaat top!

4 jaar geleden

Toevallig zei mijn vroedvrouw gisteren dat ze dat merk niet meer aanraadt, veel baby's snappen niet dat ze daar aan moeten zuigen en zolang ze niet dezelfde techniek gebruiken komt er niks uit wat dus heel frusterend is voor je baby