9 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee want heb ook ontzettend veel haaruitval

3 jaar geleden

Ik lees ook mee want bij mij is het ook drama

3 jaar geleden

Volg

3 jaar geleden

De vrouw van een collega van mijn vriend is kapster een raadde bepaalde producten aan voor de geïnteresseerde zal ik ze even hier onder schrijven - Mediceuticals Folligen Shampoo -Mediceuticals Vitatin Conditioner - Mediceuticals Cellagen Revitalizer Deze 3 producten kan je los maar ook in een kit bestellen Daarbij gaf ze aan dat je het ook kan aanvullen met -Mediceuticals Bao-med Hair, Skin & Nails Beauty Supplement. Ik denk dat ik het maar gewoon ga bestellen.

3 jaar geleden

Ik heb ervaring en ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij nooit veel heeft uitgehaald. Hormonaal gaat het niets veranderen en daar komt de haaruitval vandaan. Je hebt speciale supplementen hiervoor. Ik zou daar eerst mee beginnen. :)

3 jaar geleden

Ik heb ervaring en ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij nooit veel heeft ...
Ja precies dit dacht ik ook

3 jaar geleden

Hier een kapster.. Haaruitval door hormonen kan je niks tegen doen. Hooguit extra vitamine slikken. Maar met de zon nu al heeft dit weinig extra zin. Het kom van binnenuit dus van buitenaf kan je er niet tegenaan werken. Al dan niet.. mediceuticals is een geweldig merk. Dus het kan zeker geen kwaad deze te gebruiken.

3 jaar geleden

Even een aanvulling. Haaruitval door hormonen komt door testosteron. Na de zwangerschap heb je een dip in de oestrogeen en daardoor meer testosteron. Na verloop van tijd trekt dit weer recht en komt je haar weer terug. Nu ff k*t en het kan echt best wel even duren. Dus geduld. Het komt echt goed

3 jaar geleden

Ik slik biotine bij, kan geen kwaad (teveel plas je uit) en is sowieso goed voor je haar :). Maar denk dat er helaas geen wondermiddel is aangezien het inderdaad met je hormoonhuishouding te maken heeft