28 Reacties

4 jaar geleden

Lola 💓💓

4 jaar geleden

Loulou, Milou, Mila, Milley :-) Succes!

4 jaar geleden

Ik vind lodé heel uniek! Ik vind Lavie ook gaaf!

4 jaar geleden

Moeilijk hè, een naam kiezen? Wij zitten in hetzelfde parket met een meisjesnaam. Zelf vind ik de naam Lavie al jaren fantastisch (bijzonder dat die hieronder ook genoemd wordt, je hoort hem zelden!), maar mijn vriend vindt het niks. Liva, Liv, Liz vinden we allebei mooi, maar 'net niet' ofzo. Véda is ook een kanshebber, net als Loa, Leia, Lea(h) of Lena. Lodé vind ik ook mooi. Maar ook: Venna, Fenne, Nena, Ella en Millie. Wellicht heb je wat aan deze overdenkingen, haha! Ik lees mee..

4 jaar geleden

Moeilijk hè, een naam kiezen? Wij zitten in hetzelfde parket met een meisje ...
Ik vind jou namen ook mooi.. heb m’n vriend al aangehaakt ter inspiratie ;)

4 jaar geleden

Lodé heeft wel wat, wat vindt je van Lo? Ook erg leuk en uniek voor een meisje

4 jaar geleden

Moeilijk hè, een naam kiezen? Wij zitten in hetzelfde parket met een meisje ...
Wat vind jij dan van het feit dat Loa op soa rijmt ?

4 jaar geleden

Reactie op saraaaaa87

Lodé heeft wel wat, wat vindt je van Lo? Ook erg leuk en uniek voor een mei ...
Nou dat vinden we dus te gek maar ergens voelt het “niet af”. Snap je wat ik bedoel ?

4 jaar geleden

Wij vonden ivy en Sophie heel erg mooi. Beiden namen zijn inmiddels bezet 😂 we hebben inmiddels een naam, die nog even niet out in the open komt 😂

4 jaar geleden

Ik vind Lo wel af. Wat vind de rest van de naam Lo?

4 jaar geleden

Reactie op Enibas009

Wat vind jij dan van het feit dat Loa op soa rijmt ?
Had er eerlijk gezegd nog niet aan gedacht. Ik denk vooral: op veel namen is wel iets te rijmen. Lea draagt een beha. Nena draagt tena. Liva staat naakt in de viva. Weet ik het hahaha. Kinderen bedenken tegenwoordig vanalles. Ik zou me daar denk ik niet echt door laten leiden.

4 jaar geleden

Loa is wel mooi! Bij noa heb ik nooit de associatie gehad met soa, het is echt dat je het nu zegt. Wat vinden jullie samen van loé? (Loo-ee) Of madé (maadee) Beetje combi's van wat je hierboven noemt

4 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Loa is wel mooi! Bij noa heb ik nooit de associatie gehad met soa, het is ...
Wat vindt jij van Lo?

4 jaar geleden

Wat vind je van Loua.

4 jaar geleden

Of schrijven als Leau?

4 jaar geleden

Wij hebben Noa-Lynn of Loa Mae in gedachte. Dus Noa, Loa of Mae vind ik geweldig! Noa of Loa in verband brengen met Soa heb ik zelf nooit gedaan en zal hier zelf ook geen rekening mee houden. Natuurlijk zullen er namen zijn wat zielig zal zijn omdat ze er mee gepest kunnen worden. Maar ik ben ook van mening dat op elke naam wel iets te verzinnen is als kinderen dat willen!

4 jaar geleden

Lou of Lenna misschien?

4 jaar geleden

Loua 😍

4 jaar geleden

Louèn

4 jaar geleden

Wat vind je van Lae? (Lee) Mae maar dan met een L, ook net anders en hoor je nooit. Zelf heet ik Leonie en word vaak Lee genoemd vandaar