18 Reacties

3 jaar geleden

In de nacht niet maar overdag wel. Is dit het konijn van de Hema? Hier is dat de lievelings namelijk!

3 jaar geleden

Ik ben team knuffel, in zijn ledikantje heeft hij de otter van fisher price, die heeft een lichtje, ademhaling en ruis/muziek/geluiden en zn konijn. Zonder otter valt hij lastiger in slaap. In de wagen heeft hij altijd zo'n knuffeldoekje tegen zn wang
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op MPJ

In de nacht niet maar overdag wel. Is dit het konijn van de Hema? Hier is d ...
Ja haha! Hier ook🙈

3 jaar geleden

Mijn dochter ligt ook met een knuffeldoekje in bed zowel overdag als 's nachts.

3 jaar geleden

Reactie op MamaJ2022

Ik ben team knuffel, in zijn ledikantje heeft hij de otter van fisher price ...
Ben je niet bang dat jij zn hoofdje omdraait en misschien stikt dan ofso?

3 jaar geleden

Hier maakt het niet zoveel uit of een knuffeldoekje of gewoon een hydrofieledoek als hij maar wat in z’n handjes heeft heb ik gemerkt 😅

3 jaar geleden

Aan de speen zit een soort knuffeltje, meer dat de speen niet kwijt raakt oid. Ik merk sinds een paar dagen dat als hij in slaap aan het vallen is, heel erg mijn hand/vingers tegen zich aan drukt. Ik heb een tutteltje van CottonBaby (speciaal voor gemaakt tegen stik gevaar 😉) en die geef ik hem nu.

3 jaar geleden

Die van mij heeft een knuffeldoekje, juist voor het slapen! Vindt dat de beste slaapassociatie die ze kan hebben. Knuffeltje heeft ze zo gepakt als ze wakker is en voor troost, fopspeen/muziek/lamp moeten wij bij helpen. Slaapzak aan en knuffeldoekje weet ze nu dat het tijd is om te slapen 😊. Voor stikgevaar ben ik niet zo bang meer, nu met 4 maanden. Maar ik ben misschien dan ook wel een loedermoeder 🤭.

3 jaar geleden

Onze dochter slaapt helemaal nog niet met een knuffel eigenlijk. Valt met haat speen in slaap maar gooit ze ook weer snel uit. Ze rolt op der zij en weg is ze 😆

3 jaar geleden

Overdag krijgt hij altijd z'n knuffel mee naar bed waar hij dan ook echt mee knuffelt en in slaap valt. S nachts kan ik het niet in de gaten houden en slaapt hij zonder knuffel maar hij valt in de avond goed in slaap zonder.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ben je niet bang dat jij zn hoofdje omdraait en misschien stikt dan ofso?
Was ik wel de hele tijd, maar dat is de enige manier waarop hij kan slapen😅 en hij slaapt nog naast mijn bed, dus ik hou het in de gaten. Ik lig eigenlijk het knuffeltje zo neer dat als hij draait de knuffel van hem vandaan draait

3 jaar geleden

Mijn zoontje krijgt een knuffeldoekje overdag en in de nacht

3 jaar geleden

Hier wil ze ook graag iets in haar handje met slapen maar ben zo bang dat het over haar gezicht gaat..

3 jaar geleden

Vanaf dag 1 haar doudou gegeven (knuffeldoekje van nattou). De eerste weken lag het half onder haar hoofdje, half op haar voorhoofdje zodat ze er niet in zou stikken. Ondertussen ligt het los naast haar hoofdje en draait ze echt actief haar gezichtje ernaartoe/erin. En dit zowel overdag als ´s nachts. Als ze in de box slaapt, ben ik erbij en ga ik regelmatig gaan kijken. Als ze in haar bedje slaapt, liggen haar sensormatjes aan die ademhaling registreren. Dus ik hoef niet bang te zijn dat ze zou stikken want haar alarm zou dan wel afgaan.

3 jaar geleden

Ik probeer het overdag maar in de nacht, wat als zo een doekje op z’n gezichtje komt?

3 jaar geleden

Hier slaapt ze dag en nacht met een knuffeltje. Soms zie/hoor ik op de babyfoon dag ze wakker wordt, dan poetst ze even met het knuffeltje en is ze weer vertrokken. Soms blijft hij per ongeluk even op haar gezicht liggen. Dan gaat ze net ze lang met haar hoofd “schudden” tot hij er af is.

3 jaar geleden

Wij laten haar ook slapen met een knuffeltje. We hebben een zeepaardje en die leg ik tegen haar zij aan. Het lijkt haar niet zoveel te boeien, maar probeer toch een soort van ritueel te maken haha. Ben niet zo bang dat ze die pakt en op haar gezicht legt. Ze slaapt bij ons op de kamer.

3 jaar geleden

Wij leggen zelf eigenlijk een doekje op dr ogen ivm slapen. Soms is dit een knuffeldoekje. Ze wrijft zich er helemaal in. Ben niet bang dat ze er in stikt.