18 Reacties

4 jaar geleden

Deo van loveli. Je zweet wel maar het stinkt niet meer 😊 en mocht je helemaal niet willen zweten, probeer dan de spray/roller the polar company. Mega aanrader vind ik 👍🏼

4 jaar geleden

Ohh dus dat is dat van… ik vond al dat ik na de zwangerschap echt stonk 😅

4 jaar geleden

Jaaa ik stink ook echt!!! Getverdemme! Blij dat ik niet de enige ben 😉

4 jaar geleden

Van rexona zo'n deocreme! (Ik geloof dat het maximum protection ofzo heet) Kun je aan de onderkant draaien en dan komt er crème uit de gaatjes aan de bovenkant . Werkt hier super!

4 jaar geleden

Reactie op xkikiiiii

Ohh dus dat is dat van… ik vond al dat ik na de zwangerschap echt stonk 😅
Dit dacht ik dus ook 🙈 zei ook tegen me mo3der dat me zweet was verandert hahau

4 jaar geleden

Ja, dat kan dus 9 maanden duren he...was ik eindelijk van die smerige plaknachten af, krijgen we dit. Krijg het ook niet uit mn kleren. Nu droeg ik mijn zwangerschapsshirts met lange mouwen nog even door, want hoopte op een lange warme zomer,.maar nu ik mijn shirtjes en topjes aan wil kan ik alles weggooien omdat ik die plekken er dus niet uitkrijg 😅

4 jaar geleden

Geen oplossing hier, maar wel ook een zweter 😅 Zweet ruikt nu sterker zodat onze kindjes ons goed kunnen ruiken en herkennen. Sinds ik dit weet kan ik mijn eigen geur ineens meer waarderen, is toch bijzonder dat de natuur dat zo regelt ☺️

4 jaar geleden

Deo van loveli. Je zweet wel maar het stinkt niet meer 😊 en mocht je helem ...
Ja, Loveli! Echt zo blij mee. Ben dit in mijn zwangerschap gaan gebruiken en wil nog steeds niets anders meer. Ook fijn dat er geen troepjes in deze deo zitten. Extra fijn idee met het geven van bv vind ik.

4 jaar geleden

Reactie op saka_mese

Ja, Loveli! Echt zo blij mee. Ben dit in mijn zwangerschap gaan gebruiken e ...
Hier ook Loveli! Echt n aanrader inderdaad 😄

4 jaar geleden

Reactie op Mx3

Van rexona zo'n deocreme! (Ik geloof dat het maximum protection ofzo heet) ...
Ja! Die! Sochtends en savonds gebruiken. Werkt bij mij top. En sinds ik aan de pil ben is het minder.

4 jaar geleden

Salt of the earth deodorant, heel fijn en natuurlijk.

4 jaar geleden

Reactie op LvdK1985

Ja, dat kan dus 9 maanden duren he...was ik eindelijk van die smerige plakn ...
Dasty spray tegen zweetplekken doet wonderen! In ieder geval in de zweet shirts van mn vriend ruik ik het niet meer en door medicijnen ruikt hij ook erg sterk 🫣 Verklaart trouwens ook mijn zweet geur wel.. en k dacht nog getver lig ik mn kleine te voeden terwijl hij onder mn zweet oksel ligt 😅 Maar blijkbaar heeft de natuur dat zo geregeld. Top. 👍🏻😅

4 jaar geleden

Ik gebruik odorex extra dry spray. Eén keer in de week 's avonds opdoen en dan (bijna) een week geen zweet onder m'n oksels. Ik doe pas weer opnieuw op als ik merk dat ik weer natte oksels krijg. Ik zweet dan ook nog genoeg op m'n rug en onder borsten 😅 maar op die plekken stinkt het niet zo 🤪

4 jaar geleden

Ja elke ochtend vind ik mijzelf ook zo stinken. Ik ga eens met jullie deo tips aan de gang, kijken of ik er dan vanaf kan komen 🤞🏼

4 jaar geleden

Mannen Axe!

4 jaar geleden

Ik sluit aan bij de Loveli reacties. Voor mijn zwangerschap kon ik al aardig naar zweet ruiken, dat ik het liefste drie keer op een dag wilde douchen. Ik ben vlak voor mijn zwangerschap Loveli gaan gebruiken, en in het begin werd ik er verdrietig van. Maar, m'n hormoon zweet kwam om het hoekje kijken. Stug door blijven smeren, en m'n oksels gewoon goed wassen en scrubben. Sindsdien ruik ik niet meer naar stinkzweet, en blijft er ook geen onaangename zweetlucht in kleding hangen. (Ik leek op een puber die net begint te stinken. 🙄) Inmiddels ben ik elf weken geleden bevallen en gebruik Loveli bijna een jaar. 😊

4 jaar geleden

Ik gebruik axitrans, in België koop je dat bij de apotheek. Een roller die je 2 avonden na elkaar aanbrengt en dan zweet je 10-14 dagen niet meer. Gedaan met okselvijvers en zweetgeurtjes 🙈 Smeer het zeker niet op net geschoren oksels! Want dat pikt heel erg. Het moet ook savonds aangebracht worden, want het brand vlekken in je kledij, best niets met mouwen aandoen als je deze smeert

4 jaar geleden

Ik ben bekend met die odorex, superspul, gebruik ik ook als ik weer ga werken (sta voor de klas), maar omdat het dan werkelijk op alle andere plekken uitkomt vind ik dat nu niet handig. Heb die loveli besteld, ben benieuwd. En op naar de Dasty! 👍🏻👍🏻 Dank voor alle tips! En hopen dat we geen hittegolf krijgen 🤣