8 Reacties

4 jaar geleden

Hier hetzelfde, en geen een middeltje wat dat vieze beroerde gevoel weg haalt 馃槪 emesafene, primperan, gember, armbandje, vocht infuus, homeopatische middeltjes馃槚 Verschrikkelijk gevoel

4 jaar geleden

Ik vraag het me ook af 馃槱. Nu ook 13 weken en opnieuw terug heel misselijk tijdens de dag en 鈥榮 morgens vaak overgeven. Moeilijk eten en drinken. Leek 2 weken beter te gaan, voordien ook al 2x een slechte week gehad met 2 goede weken er tussen. Je wordt er moe van. En eigenlijk wil je alleen maar weten hoe lang dit nog gaat duren 馃槩, en te begrijpen dat niemand dit kan vertellen.

4 jaar geleden

Heb ook al primperan geprobeerd, maar leek niet te helpen. En veel zijn pilletjes, die ik sowieso al slecht weg krijg, maar nu helemaal niet (kokhalzen). Ik snap niet dat hier nog niets op verzonnen is 馃槱.

4 jaar geleden

Reactie op Mama04

Hier hetzelfde, en geen een middeltje wat dat vieze beroerde gevoel weg haa ...
Zeker word je er beroerd van , jeetje heftig

4 jaar geleden

Reactie op Vollemaan

Ik vraag het me ook af 馃槱. Nu ook 13 weken en opnieuw terug heel misselijk ...
Ja inderdaad, ik heb het ook vooral savonds misselijk en spuigen, en moe enzo

4 jaar geleden

Weet niet of iemand deze medicatie al eens geprobeerd heeft, maar voor diegene die moeite hebben met pillen slikken wil ik adviseren het te malen en met een flinke hap appelmoes in te nemen. Let wel capsules kun je niet malen馃槄 Maar deze kun je wel voorzichtig losmaken en ook in appelmoes doen. Waarom appelmoes? Omdat je medicatie niet met een melkproduct mag nemen dus ook geen yoghurt, kwark of vla. Het beste blijft medicatie in zijn geheel in te nemen maar bij het niet kunnen wegslikken is malen wel een optie

4 jaar geleden

Medicatie op foto niet duidelijk dus zal ze even benoemen: *meclozine (suprimal) *meclozine plus pyridoxine (emesafene) *metoclopramide (primperan) *cyclizine

4 jaar geleden

Hier ook. 13 weken en half nu en nog steeds elke dag heel de dag door misselijk. Ik had gehoopt dat het met 12 weken beter zou zijn maar niet dus. Lees dat het vaak ook na 16 weken betert dus mss is er nog hoop? Hoe erg ik het voor iedereen vind die er last van heeft, het doet wel deugd om zo een beetje steun van elkaar te krijgen en te weten dat je er niet alleen in bent 馃槝 we zullen nog verder volhouden, het is voor een goei doel 馃槉