7 Reacties

21 dagen geleden

Wat is een modderkeuken? Is dit anders dan een buitenkeuken?

21 dagen geleden

Met een modderkeuken bedoel ik zo'n keukentje voor kinderen waar ze met water en zand kunnen spelen. We willen deze graag zelf maken voor onze dochter en ben op zoek naar inspiratie. Ook willen we graag een buitenkeuken voor ons zelf. Van beide genoeg voorbeelden op pinterest te vinden, maar krijg niets gevonden waarbij deze gecombineerd worden.

20 dagen geleden

Toevallig gister deze tegengekomen bij een housewarming. Van oude pallets gemaakt.

20 dagen geleden

Als ik zie hoe mijn dochter met zand en water en modder omgaat, wil ik dat liever ver bij mijn buitenkeuken vandaan hebben 🫣🤣

19 dagen geleden

Deze hebben wij afgelopen zomer gemaakt van oude steigerhouten planken. Inmiddels hebben we nog wat kleine aanpassingen gedaan, we hebben zo'n rvs hondenvoer bak als wasbakje. Ik wil ook nog een paar kookpitten maken met houten schijfjes. Alle pannen, potten, etc heb ik voor een paar euro bij de kringloop gehaald

19 dagen geleden

Wij hebben er eentje van de Aldi cadeau gekregen en die kan ik iig niet aanbevelen. Super instabiel ding 🫠

14 dagen geleden

Ik zou gaan voor 2 losse keukens, dus jullie buitenkeuken en haar modderkeuken apart. Wel in dezelfde stijl Om deze redenen apart: - modder en zand zit hier tot een wijde cirkel om de speelplek, ik heb liever geen zand in mijn eten - jullie buitenkeuken gaat waarschijnlijk veel langer gebruikt worden dan de modderkeuken - qua indeling zijn 2 losse elementen waarschijnlijk makkelijker te maken en plaatsen