16 Reacties
4 jaar geleden
We doen hier een standaard ritueeltje. Avond flesje op bed in in het donker (nachtlampje aan) daarna een schone luier, inbakeren en even wiegen met white noise aan. Daarna in zijn bedje en de white noise blijft gewoon aan staan. Tegenwoordig kunnen we zo weg lopen, hiervoor kriebelde we nog even over zijn hoofdje. Die white noise is echt een mega uitkomst geweest hier. We konden hem overdag en s’nachts niet weg leggen
4 jaar geleden
Hier ook in slaap vallen lijkt steeds lastiger te worden en ze is steeds sneller weer wakker. Ik probeer ergens een ritme en rituelen aan te houden maar vind dat zelf zo vermoeiend dat ik ergens denk loslaten het komt vanzelf goed
4 jaar geleden
Reactie op P8
Eigenlijk doen wij hetzelfde ritueel alleen dan niet met de White Noise, ge ...
Ik heb hem op YouTube aanstaan. De white noise van een knuffel is anders en daar lijkt hij niet veel om te geven. Het is een “filmpje” met een blauwe sterrenhemel en een geel half maantje afgebeeld. Het beeldscherm wordt zwart na 30 sec. Hij speelt volgens mij 10 uur af 😉. Nogmaals, echt een mega uitvinding hier. Ook helemaal zen als ik het aan zet als hij huilt.
4 jaar geleden
Reactie op P8
Wij gebruiken spotify staan verschillende op
4 jaar geleden
Reactie op P8
Wij gebruiken spotify staan verschillende op
4 jaar geleden
Op de buik slapen? Was bij ons de oplossing… ze slaapt inmiddels van 18.00 tot 6.30 (met 2 voedingen tussendoor)
4 jaar geleden
Reactie op Marchbaby22
We doen hier een standaard ritueeltje. Avond flesje op bed in in het donker ...
Bedankt voor de tip, ik had wel White Noise maar niet meer aan gedacht, me kleine pluisje is vandaag zelfs in de box (in de box viel ze nooit in slaap) in slaap gevallen zonder haar in te bakeren met White Noise. Ze heeft een 3 kwartier geslapen.
4 jaar geleden
Reactie op P8
Bedankt voor de tip, ik had wel White Noise maar niet meer aan gedacht, me ...
Kijk eens!! Super fijn zeg! Ik heb nu het Diley slaapei gekocht. 35,- en werkt heel goed! Hele goede white noise instelling zit er op. Had hiervoor een Zazu krab en nog een ander beetje maar dat was beide helemaal niks.
4 jaar geleden
Hier werkt het (echte) geluid van de stofzuiger of een douche ook heel goed, dan valt onze dochter meteen in slaap. We zijn nog niet heel goed met een vast ritueel proberen dit wel te doen, maar de laatste paar dagen valt ze erg lastig in slaap, en gebruiken we dus het geluid van de douche om haar in slaap te laten vallen