16 Reacties
4 jaar geleden
Zwemmen zou ik wel voor kijken hoe en wat, het water op curacao kan soms iets te agressief zijn!
Veel plezier op cura💕 Wil eigenlijk ook wel naar me eilandje gaan, de helft van me familie woont daar dus lekker gratis verblijven. Maargoed op een dag! Echt heel veel plezier en geniet ervan
Pasa un bon dia daar💙
4 jaar geleden
Zwemmen zou ik wel voor kijken hoe en wat, het water op curacao kan soms ie ...
Dankjewel, lief berichtje! 🥰 Ik hoop voor je dat je snel weer naar je familie kan!
Als je tips hebt voor leuke plekjes (babyproof natuurlijk 😜) dan hoor ik het graag. Jij en je familie zullen daar alles wel weten hihi
4 jaar geleden
Reactie op babygirlz
Op t strand, (of andere plaatsen) slapen onder de parasol en zonnehoedje op ...
Jaaa dat ga ik sowieso doen! 🤗 Zat na te denken: wat zou het beste zijn: zo’n strandtentje of gewoon op een bedje of op een handdoek in het zand..
4 jaar geleden
Reactie op mariekelyre
Dankjewel, lief berichtje! 🥰 Ik hoop voor je dat je snel weer naar je fami ...
HHahaah jaa klopt ik kwam al als kind met me moeder op vakantie (mamsie is daar geboren, ik zelf helaas niet) maar van wat ik weet qua babyproof is sea aquarium leuk. Struisvogelboerderij (denk ik hoor). Dierentuin Curaçao Zoo en Botanical Garden heet het.
Super leuk!
Trouwens, Serena's Art Factory is ook leuk! Niet persee voor kids, maar leuke kunst!
Wij hadden er ook 1 meegenomen, ik was toen 14 volgensmij. Tijdje terug💕 Geniet van je vakantie daar, echt zooooo jaloers😂😂 drink vooral (als je dat lekker vind) de mango smoothies! Er is een man en een vrouw die dat jaren verkopen, Batidos noemen ze dat. Echt zo heerlijk! Kan niet wachten tot ik daar ga, ga ik zeker langs naar grot di hato of Plasa Bieu😍alleen om naar het eten te kijken aangezien ik niks mag vanwege gluten🙃😂

4 jaar geleden
HHahaah jaa klopt ik kwam al als kind met me moeder op vakantie (mamsie is ...

Me pa en me ma beide uit cura bedoel ik🙃😂. Is het jullie eerste keer naar Curacao?
4 jaar geleden
Prampack kopen of huren voor de kinderwagen zo blijft deze onbeschadigd. Hierbij kan het aankleedkussen of andere extra spullen. Wij zijn met onze kleine meid van 8 weken gaan vliegen ging echt prima. Goede parasol en zonnedoek mee voor de kinderwagen. Kleine heeft bij ons heerlijk in de reiswieg geslapen en op een strandbedje onder de parasol. Ik vond het een top leeftijd om op vakantie te gaan
4 jaar geleden
Wij zitten nu in Spanje met onze kleine vent van 14 weken. Wij hebben een Deryan tentje gekocht. Hierin kan hij slapen of gewoon chillen op het strand. Baby kan zeker zwemmen, vergeet geen zwemluiers 🤪. Wij hebben voor het zwemmen een Uv pakje gekocht en een band (Fred’s swimtrainer). Een draagzak is ook handig! Wij hebben alleen de maxicosi mee en hebben daar een Dooky voor hangen voor de zon. Als me nog wat te binnen schiet laat ik het weten. Alvast heel veel plezier. Ik vind Curaçao geweldig 😍
4 jaar geleden
Reactie op Babyboy!
Wij zitten nu in Spanje met onze kleine vent van 14 weken. Wij hebben een D ...
Die van jullie zwemt gewoon in ‘kouder’ water dus?
En waar heb jij je uv pakje vandaan?
En die swimtrainer heb ik even opgezocht maar van dit merk is geen nekband toch? Hoe oud is die van jullie? Ik zie het al helemaal voor me dat de nek van die van ons alle kanten opgaat 😂
En heel veel plezier nog in spanje! 🤗
4 jaar geleden
Reactie op joejoeee1993
Prampack kopen of huren voor de kinderwagen zo blijft deze onbeschadigd. Hi ...
Die prampack is een handige tip! Hoop dat onze kinderwagen er in gaat passen want we hebben best een grote 😅
4 jaar geleden
Wij zijn vorige week met onze zoon van 7 weken naar Turkije geweest! Ging super. Hij sliep in de reiswieg van joolz die we in een joolz traveller reistas hadden meegenomen. Verder als je kv geeft neem genoeg melkpoeder mee en een uv beschermende doek over de kinderwagen vonden wij erg handig! Hij sliep hier ook in op het strand namelijk.
Heel veel plezier en geniet ervan! ☀️
4 jaar geleden
Reactie op mariekelyre
Die prampack is een handige tip! Hoop dat onze kinderwagen er in gaat passe ...
Past echt wel hij is mega groot! Wij hebben er nog veel spullen bij gedaan want hij word verder niet gewogen😅
4 jaar geleden
Reactie op mariekelyre
Die van jullie zwemt gewoon in ‘kouder’ water dus?
En waar heb jij je uv pa ...
Ja, maar wel alleen nog het zwembad geprobeerd. Dat vindt hij heerlijk! Pakje is van de Hema. En de band heeft geen nekband, maar hij zit wel goed vast! Soms een beetje ondersteunen bij z’n kont. Maar met z’n armpjes hangt hij over de band heen waardoor hij goed ligt. De kleine is 14 weekjes.