9 Reacties

2 weken geleden

Wij hebben deze week een brief gekregen over toeslagen omdat onze zoon 11maart 4 jaar wordt. Zie bijlage

2 weken geleden

Reactie op Annumariej

Wij hebben deze week een brief gekregen over toeslagen omdat onze zoon 11ma ...
Die heb ik ook gehad.. het punt is, de dagopvang waar hij nu op zit is dezelfde locatie als de BSO waar hij straks naar toe gaat. Dus die gegevens hoef ik denk niet te wijzigen (ik zal dit nog even navragen). Ik kan dus alleen op de site van de toeslagen niet veranderen dat hij naar de basisschool gaat. Die staat nu op nee maar die moet naar ja..

2 weken geleden

Reactie op Mercedes92

Die heb ik ook gehad.. het punt is, de dagopvang waar hij nu op zit is deze ...
Mijn vriend was hiermee bezig geweest. De BSO heeft een andere registratienummer dan de opvang. Misschien dat dat het verschil maakt?

2 weken geleden

Reactie op Annumariej

Mijn vriend was hiermee bezig geweest. De BSO heeft een andere registratien ...
Wij blijven ook bij dezelfde maar hij veranderd wel van KDV naar BSO.

2 weken geleden

Reactie op Annumariej

Mijn vriend was hiermee bezig geweest. De BSO heeft een andere registratien ...
Ja okee. Aan zoiets zat ik dus ook te denken! Oke ik ga even de opvang berichten 馃槉 thanks! 馃グ

2 weken geleden

Reactie op Mercedes92

Ja okee. Aan zoiets zat ik dus ook te denken! Oke ik ga even de opvang beri ...
Succes 馃槉

2 weken geleden

Bij ons lukte het ook niet, en toen kregen we een brief van de dienst toeslagen, en toen lukte het wel. Misschien kan het maximum een bepaalde periode voor dat ze 4 jaar worden, en niet eerder?

2 weken geleden

Reactie op Vollemaan

Bij ons lukte het ook niet, en toen kregen we een brief van de dienst toesl ...
Die brief heb ik inmiddels ook gehad maar kan nog steeds niks veranderen. Wacht ook nog steeds op het nieuwe contract van de BSO want wellicht moet ik een ander lrk nr invoeren en wil het dan wel lukken.

2 dagen geleden

Misschien is het inmiddels al gelukt? Bij ons hebben KDV en BSO verschillende registratienummers en dit komt ook door het maximale tarief wat ze vergoeden. Voor vso/bso is dit lager dan kdv. Ik heb in december alles al gereed gemaakt dus je hoeft niet op de brief te wachten. Ik heb het in de toeslagen app gedaan. Het is wel belangrijk dat je alle uren die je normaal hebt voor kdv invoert in de maand. Het systeem van de belastingdienst rekent dit automatisch terug als niet de volledige maand wordt afgenomen. Geldt ook voor vso/bso.