3 Reacties

4 maanden geleden

Ja hoor. Hier ook! Ze praat heel goed en geeft ook aan dat ze iets ‘eng’ vindt. Voorheen sliep ze altijd door. Momenteel is dat dus niet meer. Het is een fase zullen we maar zeggen :)

4 maanden geleden

Ja precies hetzelfde hier die van ons kan zich zowiso heel slecht duidelijk maken.. niet alleen in spraak dus die holt naar de deur toe gillend.. en wikt gewoon z'n kamer uit.. dus even in de woonkamer gaan zitten met hem kreeg hem alleen heel lang niet rustig.. duurde even daarna heb ik hem gwn even laten spelen.. en daarna zei ik zullen we weer gaan slapen en toen pakte die m'n hand en toen ik richting kamer liep begon die terug te trekken met z'n hand.. dus nog poging gedaan maar minuutjes later.. zal mama meelopen om de enge monsters weg te jagen? Durft jaydi dan weer te slapen? Blijft mama ook even bij je liggen en toen vond die t eindelijk goed. Maar gebeurd steeds vaker.. merk dat die ineens interesse krijgt in woorden nazeggen dus denk dat t ook met verwerking te maken heeft.

4 maanden geleden

Hier helaas ook sinds twee weken. Elke nacht. Hij praat in z’n slaap en roept dan ‘nee, nee dit en dat’. Als ik tegen hem praat wordt hij rustig en lijkt hij ook niet wakker te worden. Maar bij ons gebeurt het wel enkele keren per nacht dat ik hem even gerust moet stellen… Sneu hè. Hopelijk is ook dit een fase.