6 Reacties

vorige maand

Bij ons was dit bij de ene vrij snel nadat ze overdag zindelijk was, bij de ander duurde het wat langer maar die verdachten we ervan 's ochtends na het wakker worden in de luier te plassen 'omdat dat gemakkelijk was' dus we hebben gewoon de luier uitgelaten en dat ging goed. We hebben wel voor eventuele ongelukjes (ook handig als ze ziek zijn en braken) een waterdichte Molton van ikea op het matras en we hebben een wasbaar dekbed. Enige tip is dus 'gewoon' luier uit en waterdichte molton

vorige maand

Hier had ons zoontje ineens een paar nachten een droge luier dus hadden we geen luier meer aangedaan. Tot vorige week ineens 3 nachten achter elkaar weer nat en het bed verschoond midden in de nacht dus weer een luier aan. Afgelopen 2 nachten is weer goed gegaan. Het is echt ff kijken hoe het gaat met je kind. Mijn 2 dochters waren meteen overdag en in de nacht zindelijk. Ons zoontje is nu al een half jaar overdag zindelijk maar nog niet in de nacht. Geen idee waarom… maar je kan het toch niet forceren.

vorige maand

Mijn zoontje is alleen met plassen zindelijk, poepen doet hij nog in de luier, hij vraagt dan zelf om een luier. Maar hij wilde vorige week ineens ‘s nachts geen luier meer aan, dit ging 3 nachten goed en toen ineens 3 nachten niet. Hem gevraagd of we misschien toch een luier aan moesten doen, maar dit wilde hij zelf niet. Afgesproken dat ik hem ‘s avonds wakker maak en hij dan nog even moet plassen. Dit gaat nu weer 2 nachten goed … Ik denk dat je ‘s nachts niet echt kan sturen. En je kindje het kan of niet

3 weken geleden

Onze meiden zijn nu beiden ook in de nacht zindelijk. We hebben het gewoon zijn beloop gelaten. Enige regel die we hadden was je moet een week droog zijn voordat de luier uit mag. We hebben speciale hoezen over het matras voor als er een ongelukje gebeurd.

3 weken geleden

Reactie op Wupwupwupperdewup

Onze meiden zijn nu beiden ook in de nacht zindelijk. We hebben het gewoon ...
Je hebt er niet iets speciaals voor gedaan? Het ging vanzelf? Bijv niet nog wakker maken om te plassen voor je zelf naar bed gaat?

2 weken geleden

nee, overdag gaan zozo, in de nacht is er nog totaal geen motivatie te bekennen....