Ik ben heel benieuwd wat jullie dragen na de bevalling. En welke maat je dan neemt zodat het kraamverband ook goed blijft zitten? Hoeveel stuks ondergoed heb je nodig?
Alvast bedankt.
Bij onze 1e droeg ik het liefst een netbroekje. Zat niet strak ect. Na poosje begonnen met de mady onderbroeken van de zeeman. Ik had er stuk of 7.. hier pasten de kraamvernandem ook het beste in. Netbroemje had ik 4 van!
Ik mocht paar netbroekjes meenemen vanuit t ziekenhuis. Die droeg ik de eerste week, omdat het de maandverband goed op zn plek hield. Verder van die onderbroeken wat op zwangerschapslipjes lijken. Er zijn ook vrouwelijke boxers.
Ik ben afgelopen vrijdag bevallen en in het ziekenhuis kreeg ik een soort onderbroek/netje. Ik kreeg daarbij 2 stuks kraamverband tegelijk. Is even kijken wat voor jou natuurlijk het beste zit.
Ik had bij m’n dochter al grote katoenen onderbroeken van de Hema gekocht, op aanraden van een vriendin. Daarin blijft het kraamverband ook goed zitten. In maat m/l, maar groter dan normaal.
Die netbroekjes zitten wel fijn vind ik. Blijft alles mooi op zn plek zitten. Heb onderbroeken geprobeerd van de action / terstal / zeeman van die oma onderbroeken maar dat zat toch wel knellend.