23 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb nu in het ziekenhuis een netbroekje aangekregen dat is fijn met de grote verbanden

4 jaar geleden

En zelf hele grote onderbroeken mee 3 stuks voor de zekerheid

4 jaar geleden

Bij onze 1e droeg ik het liefst een netbroekje. Zat niet strak ect. Na poosje begonnen met de mady onderbroeken van de zeeman. Ik had er stuk of 7.. hier pasten de kraamvernandem ook het beste in. Netbroemje had ik 4 van!

4 jaar geleden

Ik mocht paar netbroekjes meenemen vanuit t ziekenhuis. Die droeg ik de eerste week, omdat het de maandverband goed op zn plek hield. Verder van die onderbroeken wat op zwangerschapslipjes lijken. Er zijn ook vrouwelijke boxers.

4 jaar geleden

Ik ben afgelopen vrijdag bevallen en in het ziekenhuis kreeg ik een soort onderbroek/netje. Ik kreeg daarbij 2 stuks kraamverband tegelijk. Is even kijken wat voor jou natuurlijk het beste zit.

4 jaar geleden

ik vond de eerste dagen het netbroekje ideaal. leek me ook het beste voor de wond, kon alles ook beter ademen daaronder 😬😬

4 jaar geleden

Ik heb net broekjes aangeschaft (Carriwell) en gebruik boxers van mijn man.

4 jaar geleden

Net broekjes van ziekenhuis ideaal! Vooral na de keizersnede thuis ook nog paar dagen net broekjes gebruikt toen over gestapt op maddy ondergoed

4 jaar geleden

Ik had bij m’n dochter al grote katoenen onderbroeken van de Hema gekocht, op aanraden van een vriendin. Daarin blijft het kraamverband ook goed zitten. In maat m/l, maar groter dan normaal.

4 jaar geleden

Ik vond boxers het fijnst zitten na de bevalling. Past 2 stuks kraamverband goed in en blijft ook goed zitten. Wel van katoen ivm broeien.

4 jaar geleden

Wat een vreselijk idee om te dragen. Ik heb zwarte onderbroeken gekocht van de action. Hopelijk is dat voldoende !

4 jaar geleden

Netbroekjes van Tena en onderbroeken merk Mady van Zeeman

4 jaar geleden

Ik heb maat XL genomen en ongeveer 12 stuks totaal

4 jaar geleden

Netbroekjes in de eerste week, zitten echt heel lekker! En daarna naadloze boxers in een maatje groter.

4 jaar geleden

Die netbroekjes zitten wel fijn vind ik. Blijft alles mooi op zn plek zitten. Heb onderbroeken geprobeerd van de action / terstal / zeeman van die oma onderbroeken maar dat zat toch wel knellend.

4 jaar geleden

Reactie op T0303

Netbroekjes van Tena en onderbroeken merk Mady van Zeeman
Welke maat kun je dan het beste bestellen? Je normale draagmaat of beter een maatje groter?

4 jaar geleden

Reactie op imke87

Welke maat kun je dan het beste bestellen? Je normale draagmaat of beter ee ...
Ik heb zelf een maat groter dan normaal maar dat heb ik gedaan omdat ik niet weet hoe het met m'n buik zit na de bevalling.

4 jaar geleden

Thnx all, als ik google op netbroekjes krijg ik eigenlijk een soort verpakking als van maandverband. Zijn dat de goedes?

4 jaar geleden

Reactie op Vieteke

Thnx all, als ik google op netbroekjes krijg ik eigenlijk een soort verpakk ...
Klopt!

4 jaar geleden

Je hebt wasbare netbroekjes van kruitvat eigen merk, liggen bij de maandverbanden