35 Reacties

8 maanden geleden

Benieuwd naar de ervaringen. Wij mogen misschien ook, gelukkig niet zoveel last als bij jullie. Onze dochter kwijlt zoveel, ook nu ze bijna alle tanden al heeft.

8 maanden geleden

Ik ben ook benieuwd. Hietlr ook een kans dat dat gaat gebeuren. Zijn jullie kinderen ook veel ziek of valt dat mee? Pff wel heftig he zo jong..

8 maanden geleden

16 augustus staat de eerste afspraak bij de kno. Hier een ventje die mega veel kwijlt (10 kletsnatte slabbetjes op een dag is niks), continu verkouden, ruikt uit z'n mond en is gauw benauwd. De huisarts heeft bevonden dat z'n keelamandelen vergroot zijn. Neusamandelen kon hij niet zien dus mij benieuwen wat de kno arts zegt. Ik hoop eigenlijk dat m'n kleine mannetje geholpen word. Liever nu dan later.

8 maanden geleden

Mijn zoon was 5 jaar toen zijn neusamandelen werden verwijderd. Onder narcose gaan vond ik heel vervelend. Maar het is echt zo klaar. Toen hij wakker werk en een ijsje kreeg moest hij meteen overgeven waardoor het bloed uit zijn maag was. Hierdoor is hij niet misselijk niks geweest. Voor ik het wist wandelde hij het ziekenhuis weer uit alsof er niks gebeurd was. Toen hij thuis kwam vroeg hij zelfs of hij nog naar school kon haha. Hij heeft nergens last van gehad. Mijn zoon zijn amandelen waren heel groot en hij kon ook niet door zijn neus ademen. Sinds hij geholpen was sliep hij voor het eerst door. Ging met zijn mond dicht eten. Verslikte zich niet meer zo snel. Ik kreeg een veel rustiger en ontspanning kind.

8 maanden geleden

Hier een meisje dat al bij de kno arts is geweest. Zowel keel als neusamandelen moeten verwijderd. Alleen neus heeft weinig nut zegt de kno in ons geval. Op z'n vroegst wordt ze geholpen als ze 2 is, maar dan mort ze eerst groeien. Door haar vroeggeboorte is ze klein en licht. Anders duurt heg misschien wel langer voordat ze geholpen wordt.

8 maanden geleden

Reactie op Truus Janssen

Ik ben ook benieuwd. Hietlr ook een kans dat dat gaat gebeuren. Zijn jullie ...
Mijn zoontje is niet heel vaak ziek. Maar zijn neus is altijd verstopt!

8 maanden geleden

Reactie op Mercedes92

16 augustus staat de eerste afspraak bij de kno. Hier een ventje die mega v ...
Ahh pff ik hoop ook dat je zoontje geholpen wordt! En inderdaad op zo’n jonge leeftijd zullen ze het zich later niet herinneren

8 maanden geleden

Mijn zoon was 5 jaar toen zijn neusamandelen werden verwijderd. Onder narco ...
Wat fijn dat het voor je zoontje zo geholpen heeft! Mijn zoontje verslikt zich ook na elk slokje die hij neemt. Ik hoop dat het hier ook gaat helpen! Nog even afwachten wanneer hij aan de beurt is..

8 maanden geleden

Wat fijn dat het voor je zoontje zo geholpen heeft! Mijn zoontje verslikt z ...
Hier ook veel verslikken. Kan iemand mij vertellen hoe dit te maken heeft met te grote keel en neusamandelen? Dank!

8 maanden geleden

Afgelopen maart is mijn zoontje van toen 2 weken voor zijn 4e verjaardag geholpen. Keel, neus amandelen verwijderen en buisjes. Ik heb een helemaal ander kind gekregen. In alle opzichten positief veranderd, socialer, meer energie, snachts zindelijk, beter gehumeurd. Vond de keuze en het moment zelf moeilijk en uit de narcose komen was heftig maar hij knapte redelijk snel op. Hij heeft wel een dag of 5 moeten herstellen, maar het was alles meer dan waard. Super blij voor mijn lieve vriendje 🧡

8 maanden geleden

Ons zoontje is geopereerd toen hij 15 maanden was. Zijn neusamandelen zijn verwijderd en meteen buisjes gekregen. Wakker worden uit de narcose was heel naar en bloederig. Die dag was hij nog slaperig en hangerig. Maar sinds de operatie een heel ander kind teruggekregen. Ontwikkeld zich als een razende. Slapen gaat veel beter en nog niet weer verkouden geweest!

8 maanden geleden

Hier ook een kindje dat bijna altijd verkouden is. Misschien moeten wij ook eens naar de kno arts.

8 maanden geleden

Reactie op Mercedes92

16 augustus staat de eerste afspraak bij de kno. Hier een ventje die mega v ...
Ik heb precies hetzelfde met mijn dochter. Alleen ben ik nog niet langs de KNO arts geweest. Hoe is jullie afspraak gegaan?

8 maanden geleden

Reactie op sam-l

Ik heb precies hetzelfde met mijn dochter. Alleen ben ik nog niet langs de ...
Zn neus amandelen zijn ook vergroot zag de arts, echter willen ze wachten met opereren tot ze nog wat groter zijn, heeft te maken met eventuele nabloedingen vertelde ze. Ook loopt er inmiddels een afspraak bij de dermatoloog want meneertje reageert op bepaald voedsel. Hij krijgt gelukkig alleen rode vlekken en word niet benauwd o.i.d. dit heeft ie al een paar keer gehad. Hij krijgt a.s. dinsdag een allergietest hiervoor. De kno wil deze uitslag even afwachten en als daar niks raars uit komt dan krijgt een speciale neusspray om het hem even wat makkelijker te maken tot ie wel geopereerd kan worden.

8 maanden geleden

Reactie op Mercedes92

Zn neus amandelen zijn ook vergroot zag de arts, echter willen ze wachten m ...
Bij ons zeiden ze dat de neusamandelen niet te zien zijn en dat ze alleen na de operatie bekeken kunnen worden. Wat fijn dat jullie een allergie test kunnen laten doen. Hopelijk gaat de neusspray werken 🤞🏻

8 maanden geleden

Wij hebben voor onze dochter 14 september een afspraak bij de KNO arts staan. Ben heel benieuwd. Ze heeft al een allergie test gehad en daar zijn geen bijzonderheden uitgekomen gelukkig. Nu dus de KNO afwachten. Hopelijk kan ze wel geholpen worden ze is eigenlijk altijd zwaar verkouden en kan moeilijk ademen door haar neus waardoor ze ook vaak wakker wordt Snachts. We gaan het zien.

7 maanden geleden

Morgen is het zo ver! De neusamandelen van mijn zoontje worden dan verwijderd. Hoe staat het nu bij jullie ervoor?

7 maanden geleden

Wij gaan vrijdag naar KNO voor de eerste afspraak..

7 maanden geleden

Morgen is het zo ver! De neusamandelen van mijn zoontje worden dan verwijde ...
Hier worden de amandelen helaas niet verwijdert omdat hij nog te jong is. Ze willen vanaf 2 jaar pas weer kijken voor een operatie. Wel hebben we een neusspray mee gekregen met ontstekingsremmer. Merken nog geen verschil want dat kan ook wel even duren. Wel over 2 maken een controle om te kijken of het rustiger daarbinnen is of niet.

7 maanden geleden

Reactie op Mmvd

Wij gaan vrijdag naar KNO voor de eerste afspraak..
Spannend!