26 Reacties

3 maanden geleden

Ja hier!

3 maanden geleden

Hey ik herken je naam omdat jouw kindje motorisch ook laat was. Mijn dochter loopt nu net 3 maandjes. Zij heeft tot 13 maanden niks gedaan, toen begon ze te tijgeren en met 16 maanden kruipen en met 20 maanden lopen. Mijne ook ka en fysio... maar na de buisjes bij mijn dochter ging ze pas motorisch vooruit... het kwam toen in 1x allemaal acher elkaar.

3 maanden geleden

Reactie op cocomeloen

Ja hier!
Hier kan ze wel los lopen maar dat vindt ze te spannend. Dus ze loopt op haar knie毛n. Heel akelig om dat gebonk op de knie毛n aan te horen iedere dag. Ze rent zelfs op dr knie毛n. Hoe zit het bij jullie? Ze loopt wel altijd langs de meubels en dat gaat altijd goed.

3 maanden geleden

Ja wel los langs meubels en soms paar stapjes los maar verder niet laat zich daarna weer in elkaar zakken. hoe gaat het bij jouw kindje?

3 maanden geleden

Reactie op Roobergen

Ja wel los langs meubels en soms paar stapjes los maar verder niet laat zic ...
Langs meubels hier inderdaad ook! Of met de loopkar. Maar los lopen nog niet. Vind hij heel spannend 馃

3 maanden geleden

hier ook! verder ontwikkelt hij wel goed, dus maak me ook geen zorgen. hij vindt het gewoon eng. loopt idd wel langs meubels en doet af en toe losse stapjes als hij er geen erg in heeft haha. Maar kruipend komt hij ook overal... ben nu 26 weken zwanger en het begint wel zwaar te worden haha馃槆

3 maanden geleden

Ik geloof als ze wel kunnen lopen maar nog niet los, dat dat zeker gwn komt hoor binnen een mandje of 2!! Hier heeft ze ook eerst angst gehad voor t loslopen. Ik liep met der aan de hand naar een favoriet speeltje van der en zij we gaan die samen pakken en als we er dan bijna waren liet ik der heupjes los en dan zette ze zelf die stappen tot ze er was. Miss proberem

3 maanden geleden

Reactie op MamaJ2022

hier ook! verder ontwikkelt hij wel goed, dus maak me ook geen zorgen. hij ...
Haha ja herkenbaar.. hier 33 wk en ga er niet vanuit dat hij loopt voor de baby er is. Maar so be it..

3 maanden geleden

Wordt er bij jullie ook moeilijk gedaan vanuit het kdv/de opvang?

3 maanden geleden

Reactie op Imkebb

Wordt er bij jullie ook moeilijk gedaan vanuit het kdv/de opvang?
Hier begint ze in mei pas op de psz. Daarover heb ik laatst contact gehad. Ze zeiden dat er geen enkel probleem was.

2 maanden geleden

Reactie op Imkebb

Wordt er bij jullie ook moeilijk gedaan vanuit het kdv/de opvang?
Hij gaat 2 dagen naar de opvang en is eind januari 2 geworden. Hij is 7 weken te vroeg geboren. Omdat hij nog niet loopt blijft hij iets langer op deze groep waar ik het nu nog mee eens ben omdat ik eigenlijk 19 maart was uitgerekend.

2 maanden geleden

Reactie op MamaJ2022

hier ook! verder ontwikkelt hij wel goed, dus maak me ook geen zorgen. hij ...
Ja het zou wel fijn zijn h茅 ik ben nu 25 weken zwanger. Ons mannetje heeft ook wel een sterke eigen wil. Hij kan aan t handje lopen maar dat wilde hij absoluut niet (waren in speeltuin) maar toch gewacht en uit eindelijk deed hij t toch en liep zo een heel stukje mee. Nu loopt hij ook net wat meer los sommige stapjes maar kiest nog steeds eerder voor kruipen haha t komt vast wel maar t oefenen helpt wel

2 maanden geleden

Ik kan eindelijk zeggen dat mijn dochter loopt! Van de ene op de andere dag ging ze uit zichzelf los lopen. Heel trots. Hoe gaat het bij jullie?

2 maanden geleden

Reactie op cocomeloen

Ik kan eindelijk zeggen dat mijn dochter loopt! Van de ene op de andere dag ...
Fijn!!Hier nog niet, alleen langs de bank en met de loopwagen馃き

2 maanden geleden

Reactie op cocomeloen

Ik kan eindelijk zeggen dat mijn dochter loopt! Van de ene op de andere dag ...
Super hier alleen nog steeds maar paar stapjes los soms en soms aan t handje en voor de rest langs meubels enz

2 maanden geleden

Jaaa hier ook eindelijk! Kleine schuifelstapjes, maar o hij is zo trots als hij ban de keuken naar de kamer loopt馃槀馃挋

2 maanden geleden

Wij mogen donderdag weer naar de kinderarts. Benieuwd wat ze nu weer te zeuren hebben馃珷馃

2 maanden geleden

Reactie op Imkebb

Wij mogen donderdag weer naar de kinderarts. Benieuwd wat ze nu weer te zeu ...
Je zei dat hij langs de bank en met de loopwagen loopt. Denk dat er niks aan de hand is hoor. Hij neemt gewoon zijn tijd!鈽猴笍

2 maanden geleden

Reactie op Imkebb

Wij mogen donderdag weer naar de kinderarts. Benieuwd wat ze nu weer te zeu ...
Ben ook benieuwd laat even weten als je wil :) ik heb volgende week donderdag een belafspraak

2 maanden geleden

Reactie op Imkebb

Wij mogen donderdag weer naar de kinderarts. Benieuwd wat ze nu weer te zeu ...
Hoe was de afspraak?