Lieve mama's
Waarschijnlijk hebben jullie vandaag allemaal een topdag gehad en zijn jullie heerlijk verwend met mooi cadeautjes.
Zelf geknutselde of leuke gekochte.
Ik kwam vandaag voor de verassing dat ik helemaal niks kreeg. Nog niet eens de woorden fijne moederdag🙄
Voor ons was het niet zelfsprekend om een kindje te kunnen krijgen.
Naar jaren proberen en daarna een emotioneel traject en 3 miskramen verder hebben we dan toch ons dochtertje mogen verwelkomen.
Helaas wel een slechte en vervelende zwangerschap gehad en een pittige bevalling waarbij ik schade op heb gelopen in mijn ruggenwervel.
Daarbij heb ik een bindweefselziekte en helaas is de pijn na de zwangerschap fix verergert.
Ik heb dus elke dag enorm veel pijn
Maar ik geniet met volle teugen van ons dochtertje en probeer zo veel mogelijk leuke dingen met haar te doen.
Mijn parner is chauffeur dus de grootse verzorging van ons meissie komt op mijn schouders neer.
Maar echt met alle liefde hoe zwaar ik het soms ook vind.
Door alles wat ik/wij hebben doorstaan wil ik dan ook zo veel mogelijk van alles genieten, en verheug ik mij dan ook op dagen zoals "moederdag".
Gewoon een leuk zelfgekrabbeld cadeautje
Of misschien een leuk schilderwerkje
Of dat ze in de winkel voor een paar kleine centjes iets helemaal zelf mag uitzoeken.
Niets bleek minder waar dit jaar.
Gewoon niks echt helemaal niks.
Afgelopen donderdag zei hij al 'ow shit ben moederdag vergeten'
Daarna tot zondag dus eigenlijk nog genoeg tijd gehad want hij was vrij.
Maar nee hoor hij maakte vandaag verschillende opmerkingen van geen tijd tot ik weet niks tot joh ik wist niet dat je er zo zwaar aan tilde.
Misschien als jullie dit lezen denken jullie wel joh dit is indd zon commerciële dag dus til er indd niet zo zwaar aan.
Maar toch doet dit mij oprecht pijn
Ben ik dit dan echt niet waard??
En ik hoef geen duur cadeautjes, daar gaat het mij helemaal niet op
Maar had even iets leuks met haar gekleurd
Daar was ik zooo blij mee geweest.
Dit doet oprecht pijn.
Je leert iemand ( na 20 jaar samen zijn) steeds meer van een andere kant kennen.
Maar ik hoop wel oprecht dat jullie allemaal een heerlijk dag hebben gehad
Goed verwend zijn en lekker in het zonnetje zijn gezet☀️🌹