11 Reacties

3 jaar geleden

Correctie zetpil 120 mg

3 jaar geleden

Je bent bij de huisarts geweest. Ik neem aan dat een huisarts er wel verstand van heeft. Ik zou me niet zoveel zorgen maken

3 jaar geleden

Ohja en zeker niet googlen, dan wordt gek en dat maakt je onzeker

3 jaar geleden

Reactie op DROELANDSE

Ohja en zeker niet googlen, dan wordt gek en dat maakt je onzeker
Ja heel dom van me, precies dit nu onzeker.. denk shit heb me kleine t net gegeven en lees zulke dingen 😅

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft in het ziekenhuis gelegen en kreeg daar ook nurofen! Heeft hij een week via een infuus gehad en was 5 maanden. Voor hem fijn want minder pijn en niks aan over gehouden hoor dus ik zou zeggen, gewoon geven!

3 jaar geleden

Neurofen bevat ibuprofen ipv paracetamol. Dat is een tandje hogere pijn pijnstilling. Het is niet gevaarlijker maar komt soms met iets meer bijwerkingen zoals maagpijn.

3 jaar geleden

Reactie op hanae123

Ja heel dom van me, precies dit nu onzeker.. denk shit heb me kleine t net ...
Echt niet gaan googlen! Ik hen de term wiegendood een tijd geleden gehoord en ik ben toen gaan googlen, ik ben daarna helemaal gek geworden

3 jaar geleden

Reactie op DROELANDSE

Echt niet gaan googlen! Ik hen de term wiegendood een tijd geleden gehoord ...
Ja dat heb ik nog steeds , omdat die een buikslaper is en mensen zeiden ja wiegendood gevaarlijk dit dat.. nou ik ben nog steeds bang, elke x opstaan in de nacht hem checken niet rustig kunnen slapen.. pff

3 jaar geleden

Die kleintjes zijn zo kwetsbaar bang iets verkeerds te doen

3 jaar geleden

Reactie op hanae123

Ja dat heb ik nog steeds , omdat die een buikslaper is en mensen zeiden ja ...
Als de buikligging overdag goed gaat en het hoofdje en nekje sterk genoeg zijn, geen zorgen maken! Ze zijn dan sterk genoeg om het hoofdje te draaien

3 jaar geleden

Nurofen is niet gevaarlijk. Alleen niet gebruiken bij waterpokken!