10 Reacties

4 jaar geleden

Haha dit heet Pica, als je dat bedoelt maar volgens mij. Ik heb geen favoriete luchtjes van schoonmaak middel maar juist een afkeer van verschillende soorten parfum. Gewoon die ik voor mijn zwangerschap heerlijk vond maar nu 🤢

4 jaar geleden

Zelf geen ervaring mee maar ik heb er laatst een artikel over gelezen. Cravings naar oneetbare dingen zoals zeep heet pica. Kan een tekort aan voedingstoffen zijn. Misschien even laten checken? https://www.minimi.be/zin-in-zeep-alles-over-de-pica-eetstoornis-tijdens-de-zwangerschap/

4 jaar geleden

Ik heb het met benzine gas en diesel

4 jaar geleden

Reactie op Murtle

Zelf geen ervaring mee maar ik heb er laatst een artikel over gelezen. Cra ...
Ik heb er geen trek in. Het ruikt gewoon zo lekker schoon dat ik het gevoel heb om mijn tanden erin te zetten. Maar niet om te eten. Kan uren boven een pak biotex hangen en de geur opsnuiven, gewoon omdat het zo schoon ruikt. 😆

4 jaar geleden

Reactie op Sango

Ik heb er geen trek in. Het ruikt gewoon zo lekker schoon dat ik het gevoel ...
Hahaha lekker van genieten dan lijkt me

4 jaar geleden

Reactie op Mamavanbryan En

Ik heb het met benzine gas en diesel
Ja ik dus ook 🤪 zo heerlijke geur en baal enorm dat t slechte stoffen zijn want anders... Haha

4 jaar geleden

Ik heb het met ruitenvloeistof ruikt zoo lekker! En de schoon maak spray van pink stuff ruikt echt heerlijk

4 jaar geleden

Ik ook, dacht dat ik de enige was 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Deemsx

Ja ik dus ook 🤪 zo heerlijke geur en baal enorm dat t slechte stoffen zijn ...
Haha echt zo als ik bij mijn ouders ben zeg ik altijd ga je de kachel aanmaken doen ze altijd met een beetje olie 🤣

4 jaar geleden

Hier nog een… 🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️ Vrijwel alles met citroen, maar favoriet zijn van die citroen schoonmaakdoekjes. En dan het pakje open maken en er eens lekker in knijpen en de lucht opsnuiven. Krijg er rillingen van zo lekker vind ik het hahahahah