34 Reacties
3 jaar geleden
Hoe doen jullie dat met de schepjes? Pak je een voedingsschep of echt een eetlepel? En bouw je het op of doe je meteen een volle portie? En welke speen pak je dan? Ik heb een y speen van dr brown maar die leek me toch erg groot hoor.
Doen jullie de rijstebloem erbij nadat de fles gemaakt is of al voor het warmen?
Zoooo veel vragen sorry 🤪
3 jaar geleden
Wauw! Gisteren voor het eerst papfles gegeven om 18.30u en ze heeft tot 7.30u geslapen!!! 🤭Normaal krijg ze altijd nog een laten fles en wordt ze wel een paar keer wakker voor speentje.
Ik had gewoon kv fles met 180+ 6 en daarbij twee schepjes rijstebloem. Ze heeft hem helemaal opgedronken en ik had een fase 3 speen erop van dr brown deed er ongeveer 20 min over
3 jaar geleden
Cb gaf hier aan dat we beter fijne granen (6+maanden) kunnen geven ivm arseen. Deze krijgt ze 180+6 en 3 scheppen. 2x per dag. Terwijl ze melk ong 120/140 per x drinkt
3 jaar geleden
Cb gaf hier aan dat we beter fijne granen (6+maanden) kunnen geven ivm arse ...
Daarop aansluitend. Onze kleine heeft neocate voeding ivm koemelkallergie. Kan geen jbpm verdragen, darmpjes snel van slag. Maar dit verdraagt ze fantastisch!
Schijnt heel licht verteerbaar te zijn
3 jaar geleden
Reactie op Linn1997
Ze kreeg steeds 5x 180+6. Maar gisteren heeft ze dan 3x 180+6 en één papfle ...
Oké Dankje! Bij mij drinkt ze nog steeds 120+4 en soms 150+5. Heel wisselend. Niet altijd de fles leeg. Ze sliep gisteravond om 22.00 uur nog, en heb haar dus wakker gemaakt voor de laatste fles. Zou je dan denken om de papfles te geven voor ze naar bed gaat om 7 uur/half 8? Misschien maak ik haar wel wakker in haar diepe slaap als ik dat om 22:00 blijf doen😇
3 jaar geleden
Reactie op Maart24
Oké Dankje! Bij mij drinkt ze nog steeds 120+4 en soms 150+5. Heel wisselen ...
Ja lastig.. het is denk ik gewoon uitproberen. Wij maakte haar 9/10x wakker voor de fles van 23.00u. Nu dan laten slapen en pap rond 19.00u gegeven, maar of dit vannacht weer zo werkt? 🤷🏻♀️
3 jaar geleden
Reactie op -aux
Ah oke. Dus die 6+ maanden doen er dan niet toe? Zo verwarrend allemaal 🙈
Ja schijnbaar. Onze kleine doet het er echt heel goed op. En heeft echt gevoelige darmpjes.