15 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee! Hier hetzelfde verhaal en elke 2 weken ongesteld. Gek wordt ik er van

3 jaar geleden

Heb ik bij onze dochter gehad. Ze gaven toen aan dat ik 3 maanden moest proberen zonder en dan opnieuw starten met als reden dat mijn lijf nog niet klaar was voor de pil toen ik gestart ben 🤔. Dus te snel na de bevalling (ks in mijn geval) gestart met de pil... Na die 3 maanden weer gestart en toen ging het inderdaad wel goed.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op SJMKP

Heb ik bij onze dochter gehad. Ze gaven toen aan dat ik 3 maanden moest pro ...
Ohhh dat is wel fijn!! Ik ben pas na 3 maanden begonnen met de pil na de bevalling dus dat heb ik al uitgeprobeerd en heeft niet geholpen 😭 Ik ben echt 8 weken na de bevalling 'ongesteld' geweest achter elkaar dus ben nu zooo klaar met bloeden 😭🙈.

3 jaar geleden

Ik had ook doorbraakbloedingen toen ik hem doorslikte. HA gebeld en ze gaf aan minumaal 6 maanden niet door te slikken en dus echt na iedere strip een stopweek in te lassen.. hel op aarde die stopweek nu, zoveel kramp en last van hormonen 🤪

3 jaar geleden

Reactie op Mmvd

Ik had ook doorbraakbloedingen toen ik hem doorslikte. HA gebeld en ze gaf ...
Oh nooo fijn he die hormonen!!! Tegen mij zeiden ze je mag gewoon doorslikken... ik ga ze nog wel eens een keertje bellen 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Melisssaah

Oh nooo fijn he die hormonen!!! Tegen mij zeiden ze je mag gewoon doorslikk ...
Oh bij mij verontschuldigden ze zich zelfs dat ze dat vergeten waren te melden.. en ik was het zelf vergeten te vragen, want had niet zo'n zin in stopweken... Vond zwanger zijn niet echt super, maar die ongesteldheid niet hebben was hemels

3 jaar geleden

Ik heb hetzelfde probleem, 3 weken na de bevalling moest ik terug starten met pil, maar sindsdien enkel problemen. Gynaecoloog gaf aan om te stoppen met de pil als ik een doorbraakbloeding had en na een week terug te starten en dan pil terug doornemen maar het gaat niet vorige keer tijdens de 2de strik die ik doornam weer een bloeding dus gestopt met pil en na een week terug begonnen ben en vandaag terug bloeding.... niet meer normaal... morgen maar een bellen naar gynaecoloog. 9 jaar geleden na de bevalling van dochter ben ik wel moeten overschakelen naar een zwaardere pil mss dat deze nu ook niet meer goed genoeg is 🤔

3 jaar geleden

Ik gebruik de minipil. Voor mijn zwangerschap geen menstruatie. Nu na mijn bevalli eerst gewacht op eerste menstruatie weer en toen direct gestart met minipil. Nu tweede strip maar dus een doorbraakbloeding of gewoon menstruatie die al twee weken aanhoudt. Echt vervelend… gelukkig niet veel bloedverlies. Herkennen meerdere dit?

3 jaar geleden

Reactie op dedebebe

Ik gebruik de minipil. Voor mijn zwangerschap geen menstruatie. Nu na mijn ...
Ik ben nu dus 2.5 week ongesteld geweest en nu gelukkig al een paar dagen niet. Mijn lichaam doet denk ik wat die wilt nu na de bevalling😜.

3 jaar geleden

Reactie op Melisssaah

Ik ben nu dus 2.5 week ongesteld geweest en nu gelukkig al een paar dagen n ...
Ja dat denk ik ook maar. Dat heter miss bij hoort haha.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Reactie op Melisssaah

Ik ben nu dus 2.5 week ongesteld geweest en nu gelukkig al een paar dagen n ...
Ik ook nu, door de pil heen 😓

3 jaar geleden

Pfff 3 weken lang ongesteld geweest door de pil heen…. Morgen is mn strip op.. maar ik wil hem doorslikken. Verstandig of?

3 jaar geleden

Reactie op BabyDC

Pfff 3 weken lang ongesteld geweest door de pil heen…. Morgen is mn strip o ...
Ik heb hetzelfde haha bang voor totale horrortaferelen Ik ga toch wel gewoon stoppen, bang dat ik het alleen maar erger maak

3 jaar geleden

Reactie op BabyDC

Pfff 3 weken lang ongesteld geweest door de pil heen…. Morgen is mn strip o ...
Hihi ik had eigenlijk afgelopen vrijdag weer ongesteld moeten worden, nadat ik dat dus al 2.5 week door m'n pil heen was. Lekker weer doorgeslikt en nu nergens last van 😜🤞

3 jaar geleden

Reactie op Melisssaah

Hihi ik had eigenlijk afgelopen vrijdag weer ongesteld moeten worden, nadat ...
Oooh top! Dan ga ik dat ook doen. Ben blij dat ik er eindelijk vanaf was 😂😂