24 Reacties

3 jaar geleden

Ja! Huisarts bellen

3 jaar geleden

Toevallig iemand met een infectie in huis geweest? Koortslip oid? Dat kan ontstoken oog veroorzaken en is levensgevaarlijk
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ik zou dus even bellen. Wij hadden hetzelfde (op 10 dagen) en werden direct met spoed naar het ziekenhuis gestuurd

3 jaar geleden

Is waarschijnlijk onschuldig trouwens maar zou toch ff bellen

3 jaar geleden

Ja, precies hetzelfde met 6 weken dan. Ze had ook echt pus uit haar oog, jou zoon niet lijkt het? We hadden gebeld donderdag en toen zeiden ze, maak maar schoon met moedermelk 😅, gedaan en zaterdag was haar hele wang dik en oor ook, zaterdag huisartsenpost geweest en zalf en algehele antibiotica gehad. Ik zou er gewoon even naar laten kijken, niet telefonisch maar echt dat de arts hem even ziet.

3 jaar geleden

Oh echt? Wat dan? Wat was het uiteindelijk?

3 jaar geleden

Reactie op Essss87

Ja, precies hetzelfde met 6 weken dan. Ze had ook echt pus uit haar oog, jo ...
Dank voor je reactie! We gaan vanmiddag even naar de huisarts voor de zekerheid. Ik begin door alle verhalen hier nu opeens stress te krijgen.

3 jaar geleden

Reactie op Roosje85

Oh echt? Wat dan? Wat was het uiteindelijk?
Oor en oogontsteking 😅

3 jaar geleden

Toevallig iemand met een infectie in huis geweest? Koortslip oid? Dat kan o ...
Voor zover we weten heeft niemand thuis een infectie of iets gehad.. ook geen koortslip.

3 jaar geleden

Reactie op Essss87

Ja, precies hetzelfde met 6 weken dan. Ze had ook echt pus uit haar oog, jo ...
Onze zoon heeft trouwens geen pus... er komt niks uit.... en hij is verder kalm. Hij lijkt er weinig last van te hebben.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op Essss87

Oor en oogontsteking 😅
🥴🥺

3 jaar geleden

Het kan ook een geste korrrel zijn. Maar ik zou zeker even een check laten uitvoeren bij de artsen.

3 jaar geleden

Reactie op Roosje85

🥴🥺
Ja echt super zielig, moet zeggen dat het leek ook alsof ze er weinig last van had. Nu door die antibiotica volledig van slag met haar darmen 😅

3 jaar geleden

En? Wat zei de dokter?

3 jaar geleden

En? Wat zei de dokter?
We kunnen pas om half 3 terecht 🤷‍♀️🥴

3 jaar geleden

Reactie op Roosje85

Nou, fijn dat je een afspraak hebt!

3 jaar geleden

Reactie op Roosje85

Niks aan de hand volgens de huisarts. Het zit puur in het ooglid en niet in het oog. Beetje opgehoopte talg wat weggaat door het met een warme kompres te masseren.

3 jaar geleden

Reactie op Roosje85

Niks aan de hand volgens de huisarts. Het zit puur in het ooglid en niet in ...
Dat is fijn, hoe moet je dat dan masseren?

3 jaar geleden

Reactie op Essss87

Dat is fijn, hoe moet je dat dan masseren?
Met een gekookt gaasje op het bultje naar de binnenkant van het oog toe masseren zodat de pus/talg eruit kan.

3 jaar geleden

Reactie op Roosje85

Met een gekookt gaasje op het bultje naar de binnenkant van het oog toe mas ...
Oké, ga ik ook proberen, haar oogleden zijn nog zo dik: goeie tip