Hi hi,
Ik wil mijn dochtertje haar oortjes schieten.
Zouden jullie mij info kunnen geven van waar jullie dat hebben gedaan en eventueel ook foto’s van de oorbellen?
Thanks!! 😀🥰
Ohhh deze ellendige discussie.... succes meid ...🍀
Ik heb het bij mijn meid met 3 maanden laten doen, knopjes en moest ze 2x per dag draaien en ontsmetten! Zou wel voor echt goud gaan!
Ik denk dat je jouw mond even houden als je Niks goeds te zeggen hebt! We hoeven je mening niet te lezen. En ik ga zeker doen wat ik goed vind voor mijn kind!
Verminking zou ik het niet noemen want oorbellen zijn hartstikke leuk!😂 Maar ik zou idd even wachten tot ze zelf kan kiezen, als ze ze later toch niet wil blijf je de gaatjes wel zien. Maar is natuurlijk ook niet mijn kind en niet mijn keuze dus ik wens ts wel veel plezier en ik hoop dat zr dat ieder geval leuke oorbelletjes uitkiest😁 even weer on topic: bij lucardi kun je gaatjes laten schieten!
Ja omdat ik een hekel heb aan wijven zoals jij. Overal moet je je plasje op doen. Zit je de hele dag thuis ? Opgekropte frustratie? Heb je hulp nodig ?
Ja omdat ik een hekel heb aan wijven zoals jij. Overal moet je je plasje op ...
Haha nee zeker niet, hoef niet te werken man met een baan die elke maand met 5000 euro thuiskomt haha jammer hé. Vraag me af of jij geen hulp nodig bent?
Zo wauw, meid kap ff. Kom op zeg, fijn dat je 2 kinderen heb, dit is niet vanzelfsprekend voor iedereen. En iemand anders ze kind aanvallen? Hoe oud ben je gedraag je zeg. Dat jullie een discussie met elkaar hebben prima, maar elkaars kinderen aanvallen kom op zeg..