4 Reacties

3 jaar geleden

Hi! Wij zijn vorige week naar Barcelona geweest met onze baby van bijna 3 maanden. Wij hadden de kinderwagen en draagzak mee. Sowieso voor op het vliegveld de draagzak maar ook in Barcelona zelf hadden we de draagzak steeds onderin de kinderwagen liggen voor als hij klaar was met de kinderwagen (heeft die van ons nog al snel). Wij hebben vlak voor we het vliegtuig instapte een flesje gemaakt. Wilde we eigenlijk tijdens het opstijgen geven maar toen sliep hij, dus hebben hem laten slapen. Dat ging prima. Verder hadden we voldoende voeding mee, een paar luiers (kan je daar kopen) en genoeg hydrofiele doeken. Wij hadden een Rockit meegenomen zodat we rustig op een terrasje konden zitten. Geniet er van en vooral niet te druk maken! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op lotoon

Hi! Wij zijn vorige week naar Barcelona geweest met onze baby van bijna 3 m ...
Thanks voor je reactie! Daar heb ik echt wat aan 😊😊

3 jaar geleden

Geen citytrip maar zitten momenteel op Mallorca. Baby van 8weken en dreumes van bijna 2 jaar Wij hebben een nu duo buggy mee. De kap heeft upf50. Met een wieg mandje erin zodat de baby liggend kan slapen. Op het vliegveld is een draagzak/doek erg handig. Als jeje wagen moet inleveren en een stukje moet lopen. Maar ook gebruiken wij de wagen als wieg snachts Ipv in het campingbedje van het hotel. Wat ik vooral merk is, ik geef borstvoeding door de warmte vraagt ze meer om voeding. Vooral ook geven en je ritme of schema een beetje laten voor wat het is. Hydrofiel doeken. Zonnehoedje. Normaal of ook met zon bescherming. Laagjes kleding zodat je bij warmte het uit of extra aan kan doen voor de koele avond of nacht. Met opstijgen of dalen in vliegtuig laten drinken. De onze sliep er gewoon doorheen gelukkig. En ik dacht ook. Waar je heen gaat zijn ook baby’s dus bijv luiers heb ik hier gekocht nadat mijn voorraad op was. Maar goed als je een paar dagen gaat moet dat wel lukken. En vooral genieten. Vakantie is anders met kids. Wennen. Maar ow zo leuk. Veel plezier

3 jaar geleden

Reactie op Lianne-27

Geen citytrip maar zitten momenteel op Mallorca. Baby van 8weken en dreumes ...
Dankjewel voor je uitgebreide reactie! Hele fijne vakantie gewenst nog met je gezin 💕