Hi allemaal.
Ik ben nu 2 maanden geleden bevallen van onze dochter.
Na een maand was de zwangerschapsbuik weg, en had ik alleen nog die lekkere flubber buik (ahum)
Maar nu sinds 2 weken heb ik opeens een opgezette buik die niet weggaat. Lijk wel weer zwanger..
Geen last van boeren/winderigheid. Dokter ook al gebeld en zelfs een echo van mijn buik laten maken. Ze weet niet wat het kan zijn, en moet het dus maar aankijken.. maar het is wel gevoelig en met bukken of baby op buik leggen voor voeding voelen niet fijn aan...
Heeft iemand hier ook last van of gehad? Heb btw een vaginale bevalling gehad en geen keizersnede.
Moet je misschien ongesteld worden? Ik heb sinds m'n eerste zwangerschap dat ik echt opblaas een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden. Vroeger had ik het ook wel een beetje, maar sinds ik dus zwanger ben geweest is het veel meer. Alsof m'n buik denkt "oh heel dik worden! Ja, kunnen we nog! Ploff!" 🤯🥴
Ja dat heb ik ook sinds een week! Mijn kleine is nu 2 maanden. Ik zit bijna op het gewicht van voor de zwangerschap en ben niet aangekomen de laatste 1/2 weken. Het is volgens mij vooral opgezet, heb ook een beetje menstruatie achtige krampen, dus misschien is dat het wel..
Bedankt allen.. ik wacht het even af denk ik. Misschien dan toch ongesteld worden. Vraag het me af omdat ik er zo'n 2 weken al last van heb.. maar wie weet! Het zou kunnen omdat je lichaam onwijs van slag is van een zwangerschap en bevalling
Ik had de afgelopen weken ook een opgeblazen buik, leek zo weer 20 weken zwanger.. Toen werd ik eind vorige week ineens mega ongesteld, zonder andere klachten die ik normaal daarbij heb (kramp, hoofdpijn etc.). Dat is nu over en het opgezette is ook zo goed als verdwenen..
Ik ben 7 weken geleden bevallen en had de afgelopen week ook een enorm opgezette buik. Sinds gisteren ook opeens ongesteld… ik zou het nog even afwachten