8 Reacties

4 jaar geleden

Diastase?

4 jaar geleden

Moet je misschien ongesteld worden? Ik heb sinds m'n eerste zwangerschap dat ik echt opblaas een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden. Vroeger had ik het ook wel een beetje, maar sinds ik dus zwanger ben geweest is het veel meer. Alsof m'n buik denkt "oh heel dik worden! Ja, kunnen we nog! Ploff!" 🤯🥴

4 jaar geleden

Ja dat heb ik ook sinds een week! Mijn kleine is nu 2 maanden. Ik zit bijna op het gewicht van voor de zwangerschap en ben niet aangekomen de laatste 1/2 weken. Het is volgens mij vooral opgezet, heb ook een beetje menstruatie achtige krampen, dus misschien is dat het wel..

4 jaar geleden

Hier ook. Ben wel weer licht ongesteld al een weekje.

4 jaar geleden

Reactie op Esmaee

Ja dat heb ik ook sinds een week! Mijn kleine is nu 2 maanden. Ik zit bijna ...
Zo vreemd.. misschien is het dan toch dat de menstruatie er aan zit te komen...

4 jaar geleden

Bedankt allen.. ik wacht het even af denk ik. Misschien dan toch ongesteld worden. Vraag het me af omdat ik er zo'n 2 weken al last van heb.. maar wie weet! Het zou kunnen omdat je lichaam onwijs van slag is van een zwangerschap en bevalling

4 jaar geleden

Ik had de afgelopen weken ook een opgeblazen buik, leek zo weer 20 weken zwanger.. Toen werd ik eind vorige week ineens mega ongesteld, zonder andere klachten die ik normaal daarbij heb (kramp, hoofdpijn etc.). Dat is nu over en het opgezette is ook zo goed als verdwenen..

4 jaar geleden

Ik ben 7 weken geleden bevallen en had de afgelopen week ook een enorm opgezette buik. Sinds gisteren ook opeens ongesteld… ik zou het nog even afwachten