18 Reacties

2 jaar geleden

Hier (bijna) iedere middag bij brood lekker flesje optimel🙋🏼‍♀️ ze drinkt echt geen melk (ja 's avonds als de melk warm is🤣). Ik ben zo'n lekkere loedermoeder, wij drinken het zelf ook. Maar ieder z'n ding natuurlijk🤗

2 jaar geleden

Mijn kind is er geen fan van maar ik hoor vaak dat kinderen karnemelk erg lekker vinden

2 jaar geleden

Hier krijgt ze het niet iedere dag. Maar af en toe echt wel eens hoor. Een pakje, vindt ze fantastisch 😆

2 jaar geleden

Ik zou dit mijn kind niet geven. Ik geef karnemelk en kwark.

2 jaar geleden

Eens in de zoveel tijd krijgt ze een bekertje

2 jaar geleden

Ik drink dit zelf niet, laat staan dat ik het mn kind geef.. Ieder z'n ding, maar ik vind dit persoonlijk echt troep.

2 jaar geleden

Ons dochtertje dronk ook geen melk. Wilde alleen borstvoeding. Een lange tijd geoefend met melk aanbieden. Eerst met wat banaan erdoorheen gemixt. We begonnen met 50 gram op 150 ml melk. Ze vond het heerlijk. Steeds meer afgebouwd en minder banaan gegeven. Nu drinkt ze al een aantal weken normale halfvolle melk uit een rietjesbeker.

2 jaar geleden

Reactie op NataschadL

Ons dochtertje dronk ook geen melk. Wilde alleen borstvoeding. Een lange ti ...
Oh wat een slim idee!

2 jaar geleden

Goed alternatief: karnemelk met een klein beetje 0% suiker ranja. Smaakt hetzelfde als optimel

2 jaar geleden

Goed alternatief: karnemelk met een klein beetje 0% suiker ranja. Smaakt he ...
Dit heb ik vrijwel m’n hele jeugd gehad. Vond het heerlijk!

2 jaar geleden

Wat je ook kan proberen is melk met sinaasappelsap er doorheen. En dan bijvoorbeeld eerst 50/50 en dan de sinaasappelsap verder afbouwen

2 jaar geleden

Melk drinkt Z alleen warm, dus dat krijgt hij bij ontbijt. Je zou misschien ook karnemelk kunnen proberen met evt een drupje diksap? Of vers fruit door de karnemelk

2 jaar geleden

Goed alternatief: karnemelk met een klein beetje 0% suiker ranja. Smaakt he ...
Dan kun je net zo goed optimel geven. Bevat namelijk net zo goed zoetstoffen die niet heel gezond voor je zijn.

2 jaar geleden

Fles weg laten in de middag is dat een optie? Hier alleen nog een avondkleding van Max 60 cc koe melk en in de ochtend pap met koe melk. Misschien soja melk proberen of karne melk?

2 jaar geleden

Reactie op Pucca1200

Dan kun je net zo goed optimel geven. Bevat namelijk net zo goed zoetstoffe ...
Karnemelk bevat geen zoetstoffen

2 jaar geleden

Reactie op Pucca1200

Dan kun je net zo goed optimel geven. Bevat namelijk net zo goed zoetstoffe ...

2 jaar geleden

Reactie op kich

Karnemelk bevat geen zoetstoffen
Ik bedoel ook niet de karnemelk natuurlijk, maar de 'suikervrije' ranja

2 jaar geleden

Reactie op Pucca1200

Ik bedoel ook niet de karnemelk natuurlijk, maar de 'suikervrije' ranja
Oh haha. Daar heb je gelijk in!