7 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg even mee. Heb deze al

2 jaar geleden

Ik kreeg een mijlpaaldeken als kraamcadeau van de buurvrouw. Zelf nooit aan gedacht en vond ik echt super leuk! Ook was hier het kipkep kruikje heel fijn. Toen zelf gekocht, maar had dit ook een leuk cadeau gevonden.

2 jaar geleden

Ik heb voor de babyshower een wasmand gevuld met bijvoorbeeld billendoekjes, oorstaafjes, kleertjes, doekjes, knuffel, tandenborsteltje. Zeg maar allemaal dingen die je ook echt gebruikt. Aan beide kanten van de wasmand een stok gemaakt en daar een waslijntje tussen gespannen en sokjes aan gehangen. Vond ze super leuk! Voor de geboorte hebben we een bon voor een bezoek aan de babyspa gekocht.

2 jaar geleden

Van vrienden kregen we een 12 dagen pakket. Super leuk om in de kraamtijd uit te pakken, elke dag een cadeautje. Zaten dingen in als: romper, speendoekje, spuigdoekjes en sokjes. Maar ook wat speeldingetjes, een rugzakje voor de opvang en als laatste een loopfietsje. Verder zou t fijn zijn als mensen eten meebrengen/voor je koken of een keer je huishouden. We zijn ook naar de babyspa geweest met een cadeaubon. Hebben van collega鈥檚 een loopkarretje gekregen. Vond t zelf leuk dat we de afgelopen maanden steeds nog cadeaus konden gaan gebruiken, omdat het voor een oudere leeftijd was. Zoals bijv het loopkarretje. En niet alles maat 56/box/maxicosi speelgoed etc.

2 jaar geleden

Aantal verse maaltijden op afroep馃槄 Draagconsult en draagzak Wasbare zwemluier

2 jaar geleden

Niet direct nuttig: een birth poster of zo'n knuffel met het geboortegewicht Wel nuttig: newbornkuipje op de stokke, babybjorn wipper of nuna leaf (daar heb je heeeel lang wat aan) Zo'n zelf samengesteld pakket met meerdere dingen/dagen is ook leuk: wasbare zwemluier, badcape met naam, grote hydrofieldoeken, knuffel, o-ball, voorleesboek etc.

2 jaar geleden

Reactie op Mmvd

Niet direct nuttig: een birth poster of zo'n knuffel met het geboortegewich ...
O-ball is absoluut the best!! En dan vooral het balletje. Wij hebben een rammelaar, maar op het CB een echt balletje en daar kunnen ze nu ook nog heel lang leuk mee spelen 馃槉