23 Reacties

4 jaar geleden

overal met alles, komt door china hoorde ik!

4 jaar geleden

Ik krijg ook pas alles binnen vanaf 7feb...

4 jaar geleden

Overal he Daarom ben ik na de winkel gegaan en wat ik ging kopen van aankoop vroeg ik meteen de levering en was best snel soms kan je beter vroeger beginnen met dingen kopen als je optijd alles wiot hebben (kwa grootaankoop he)

4 jaar geleden

Reactie op MamaVan 2 Jongens

Overal he Daarom ben ik na de winkel gegaan en wat ik ging kopen van aanko ...
Ik dacht dat ik al vrij vroeg was 😅 wagen met 12 weken uitgezocht, kamertje met 15 weken ofzo..

4 jaar geleden

Reactie op Es2203

Ik krijg ook pas alles binnen vanaf 7feb...
Verschrikkelijk.. en hopelijk kan je vertrouwen op wat de levertijd is, dat is ook nog maar de vraag 😅

4 jaar geleden

Reactie op xjoycem

Verschrikkelijk.. en hopelijk kan je vertrouwen op wat de levertijd is, dat ...
Jaa ben er wel een beetje bang voor... maar vind het vooral jammer dat me vriend straks het meeste werk moet doen en ik zelf wat minder omdat ik dan ander half maand van de eind tijd zit

4 jaar geleden

Echt zo niet leuk! Wat zeggen ze nu over te levertijd van de Joolz day wagen in de kleur taupe dan? Ik kreeg toen te horen medio november maar ik lees nu zoveel verhalen.. ik ben van plan morgen te bellen naar Prenatal om het na te vragen of ze er al zicht op hebben wanneer mijn bestelling binnen komt

4 jaar geleden

Reactie op xjoycem

Ik dacht dat ik al vrij vroeg was 😅 wagen met 12 weken uitgezocht, kamertj ...
Niet normaal meer he maak je gewoom angstig of je wel alles heb en als je al denk dat je eerder kan of moet bevallen

4 jaar geleden

Reactie op MamaVan 2 Jongens

Niet normaal meer he maak je gewoom angstig of je wel alles heb en als je a ...
Ja ik weet dat ik tussen de 36 en 38 weken ga bevallen door medische redenen.. daarom wil ik graag alles al optijd af hebben

4 jaar geleden

Echt zo niet leuk! Wat zeggen ze nu over te levertijd van de Joolz day wage ...
Ik heb medio december te horen gekregen bij van Asten. Ik hoorde ook heel veel verhalen en ook specifiek die kleur.. ik zit er boven op, van Asten zei dat andere winkels misschien later hebben besteld. Maar toch echt verwacht dat hij half december wordt geleverd.. ik heb er m’n twijfels over 😅

4 jaar geleden

Wij hebben helemaal niet te maken met zulke lange wachttijden. Wij hebben 2 weken terug alles besteld en het wordt 22 november al geleverd. Ik hoop dat het snel komt voor je!

4 jaar geleden

Reactie op xjoycem

Ik heb medio december te horen gekregen bij van Asten. Ik hoorde ook heel v ...
Laten we het hopen! Ik vind het echt helemaal niks dat het word uitgesteld, wil dat soort dingen gewoon geregeld hebben haha. Zie dat jij ook 21 weken bent?

4 jaar geleden

Reactie op xjoycem

Ja ik weet dat ik tussen de 36 en 38 weken ga bevallen door medische redene ...
Ik ken het hier ook maar wel met een geplande keizersnede ook medische ik begrijp je volkomen meid

4 jaar geleden

Laten we het hopen! Ik vind het echt helemaal niks dat het word uitgesteld, ...
Ja klopt ik ben zondag 22 weken zwanger! Maar ik heb een verhoogd risico op zwangerschapsvergiftiging en ik wordt ingeleid tussen de 36 en 38 weken. Ik wil het gewoon zo graag zelf indelen en klaarzetten😅

4 jaar geleden

Reactie op xjoycem

Ja klopt ik ben zondag 22 weken zwanger! Maar ik heb een verhoogd risico op ...
Toevallig! Ik ben ook zondag 22 weken! 🙈 Snap ik dat je het wilt klaarzetten en regelen, wij krijgen pas 14 januari de sleutel van ons huis… dus geen idee hoe ik me dan voel en wat ik dan nog zelf kan indelen ook 😔

4 jaar geleden

Wij hadden met 16 weken alles binnen! Want de wacht tijden zijn heel lang..

4 jaar geleden

Wij hebben de kinderkamer 2 weken geleden besteld, deze komt eind november al binnen gelukkig! Vandaag de kinderwagen besteld ook de Joolz day+, verwachte levering zal in Januari/Februari plaatsvinden 😱😱 Krijg het er een beetje benauwd van want 12 maart uitgerekend 😂, ze hebben wel leen kinderwagens mocht het nog niet binnen zijn maarja.. Wel krapjes 😣

4 jaar geleden

Ja spannend hé. Wij hebben daarom alles via marktplaats en vinted en familie/vrienden gekocht

4 jaar geleden

Ik heb vorige week bij Prenatal de hele Cybex Priam set gekocht en precies 7 dagen later heb ik hem opgehaald. Het kan dus ook heel snel zijn.. De kinderkamer heb ik direct bij Bopita outlet gekocht en dezelfde dag meegenomen.. Ik had geluk dat zij precies de kamer die ik wilde als Nieuw in Doos hadden staan ipv B keuze 😄

4 jaar geleden

Reactie op 19Maart2022

Wij hebben helemaal niet te maken met zulke lange wachttijden. Wij hebben 2 ...
Waar ben je geweest?