17 Reacties

4 jaar geleden

Hoi, Wij zijn direct overgestapt. Dit omdat we een kma vermoeden en dan ga je niet stapsgewijs overstappen maar voor zo snel mogelijk resultaat. Wij dikken niet in :)

4 jaar geleden

Wij zijn zo in een keer overgestapt, en binnen 3 dagen een heel ander kind. Wij hebben dan Hero maar is hetzelfde. Succes🍀

4 jaar geleden

Reactie op santana-24

Hoi, Wij zijn direct overgestapt. Dit omdat we een kma vermoeden en dan ga ...
Ja wij vermoeden dit ook :( bedankt voor je reactie, vind altijd lastig, wat is nu 't juiste om te doen. Morgen ga ik een bus halen en dan gelijk uitproberen, zagen jullie snel resultaat?

4 jaar geleden

Reactie op ccc4

Wij zijn zo in een keer overgestapt, en binnen 3 dagen een heel ander kind. ...
Oké dank je! Denk dat we dat ook gaan doen, hopelijk ook zo snel resultaat :)

4 jaar geleden

Wij hadden de nutramigen lgg 1, wij moesten nu over op nutrilon pepti ivm leveringsproblemen. Maar helaas is onze zoon weer terug bij af :(

4 jaar geleden

Ja eigenlijk de dag erna al resultaat en uit eindelijk na een paar dagen volledig resultaat. Zitten nu bijna 2 weken op pepti

4 jaar geleden

Reactie op JIDD

Wij hadden de nutramigen lgg 1, wij moesten nu over op nutrilon pepti ivm l ...
Ah dat is balen! Hopelijk is het snel weer leverbaar! Met nutramigen geen klachten meer?

4 jaar geleden

Reactie op santana-24

Ja eigenlijk de dag erna al resultaat en uit eindelijk na een paar dagen vo ...
Super fijn voor de kleine :)

4 jaar geleden

Wij ook in 1 keer overgestapt op Pepti en merkte gelijk verschil. Wij dikken het niet in maar gebruiken wel speen 1 ( terwijl hij eigenlijk speen 2 mag) dit omdat hij zich snel verslikt. Het is namelijk wel veel dunner dus hij heeft wel sneller een mondje terug.

4 jaar geleden

Reactie op LindavGelder

Wij ook in 1 keer overgestapt op Pepti en merkte gelijk verschil. Wij dikke ...
Ah dank je voor de tip, ze heeft nu met de gewone nutrilon de 2 speen, maar heb er nog veel liggen van maatje 1,die kan ik dan ook pakken mocht t nodig zijn :)

4 jaar geleden

Reactie op Corrina

Ah dat is balen! Hopelijk is het snel weer leverbaar! Met nutramigen geen k ...
Nog wel iets, maar stuk minder.

4 jaar geleden

Wij geven al 10 weken pepti. We zijn gewoon meteen overgestapt zonder afbouwen oid. Ze zeggen dat je 2 weken moet afwachten maar wij hadden meteen na de eerste voeding al een ander kind. Wel inderdaad zeker indikken met jbpm, maar ik doe maar heel weinig. Op 180 ml water + 6 scheppen doe ik er 1 schepje nutriton in, op 1 mm na vullen. Ik heb ook pure geprobeerd maar kwam telkens niet goed uit met de verhouding en kreeg er behanglijm van. De voeding is ontzettend duur maar wat zijn er blij hiermee! Mocht je nog vragen hebben, geef ik je graag nog meer info 😊

4 jaar geleden

Reactie op JIDD

Wij hadden de nutramigen lgg 1, wij moesten nu over op nutrilon pepti ivm l ...
Waarom dan niet neocate? Daar konden wij op over ivm dezelfde leveringsproblemen. Pepti zit nog steeds koemelk in. Hetzij verknipt

4 jaar geleden

Ik ben ook in één keer over gestapt. Eerst gewoon zo geprobeerd maar omdat ze veel spuugde ervan ben ik er Johannes broodpit meel bij gaan doen. Inmiddels zit ik weer op voeding met koemelk

4 jaar geleden

Bij ons was pepti totaal niet passend en had ons meisje onwijs veel krampen en obstipatie. Nu nutramigen puramino en dit gaat veel beter. Hier zit helemaal geen koemelkeiwit in en ook niet verknipt, maar is op basis van aminozuren

4 jaar geleden

Wij zijn ineens overgestapt. 1x vreemde blik, daarna geen andere dingen opgemerkt. Wel paar dagen overgangsontlasting. Pepti is erg lopende voeding, dus beetje nutriton erin is inderdaad een goed idee. Houd wel wel rekening mee dat pepti niet altijd werkt, hier inmiddels neocate en verwijzing naar ka

4 jaar geleden

Wij zijn in één keer overgestapt en na iets van 2 of 3 dagen zagen we het resultaat. We zijn nu kleine beetjes koemelk aan het terug introduceren en direct weer spuitdiarree.