42 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb bij deze pampers echt NERGENS last van!!!! Zweer echt bij de pampers premium protection!! Misschien moet je hem in de nacht nummer 3 aan doen? Doen wij ook bij onze oudste dochter.

3 jaar geleden

Misschien kun je Kruidvat maatje 2 proberen. Die zit -heb ik het idee- net tussen 1 en 2 van Pampers in. Of de 2 van Pampers en dan wat strakker dicht doen. Piemeltje naar beneden. Dan moet het lukken.

3 jaar geleden

Mijn meisje zit in pampers maat 2 overdag en snachts maat 3 van kruidvat en dan 12 uur bescherming. We hadden zelfde probleem met pampers. Met kruidvat nooit meer doorgelekt! En je hebt van kruidvat merk ook nog een soft pamper, ideaal voor de nacht. We hebben een echte nachtplasser

3 jaar geleden

Hier is mijn zoontje van bijna 3 maanden echt pas 1 keer doorgelekt met deze luiers! Dit kwam omdat hij veel had gepoept en geplast in de nacht. Maar ik ben erg tevreden met pampers premium protection. Inderdaad eens een keer maatje 3 proberen dan voor in de nacht?

3 jaar geleden

Hier geen last van, als de luier groot genoeg is. Inderdaad in de nacht een maatje groter aandoen.

3 jaar geleden

Mijn meisje zit in pampers maat 2 overdag en snachts maat 3 van kruidvat e ...
Wij hadden eerst ook van maat 1 pamper naar maat 2 pamper merk in de nacht gegaan. Maar werkte niet. Die houden het max 3 uur. En vaak nat indd. Nu kruidvat merk maat 3, wat qua maat overeenkomt met maat 2 van pampers. Ideaal!! Ik baal er achteraf van dat we van het merk pamper veel hebben ingeslagen tijdens aanbieding. wanneer dat op is stappen we over op kruidvat.

3 jaar geleden

Ik gebruik Huggies! Ook niet doorlekken met dunne poep van bv!✌🏼

3 jaar geleden

Reactie op Maddie95

In de nacht doe ik deze luiers aan bij Joshua https://www.bol.com/nl/p/rasc ...
Zelfde hier! Was het enige wat werkte, maat groter Pampers hielp niet - zelfs niet over de maat 2 heen. 🙈 De luiers zijn bij het Kruidvat € 7.99 https://www.kruidvat.nl/rascal-friends-maat-4-premium-luiers/p/5302991

3 jaar geleden

Reactie op dromen

Zelfde hier! Was het enige wat werkte, maat groter Pampers hielp niet - zel ...

3 jaar geleden

Ja exact dit nu zelfs maat 3 gekocht en dit werkt was dat van voor naar achter van links naar rechts door lekken zo zat...

3 jaar geleden

Was hier ook zo. Baby dry leek eerst goed te gaan… nu toch maar rascal & friends. Veeeeel beter en nog goedkoper ook

3 jaar geleden

Ik heb het met mijn oudste ook gehad.. toen zijn we overgestapt voor de nacht naar baby dry (en op een gegeven moment een maat groter) dat gaat super. Dus gebruiken we nu ook voor de kleine meid

3 jaar geleden

Toevallig vannacht voor de eerste keer doorgelekt met de premium protection. Ze weegt nu 5100 en zit in maat 2. Ik hoor weleens die van rascal & friends. Of een maat groter pakken in de nacht. Of een ander merk, mijn moeder heeft die van jumbo huismerk, en werken eigenlijk net zo goed als die van pampers!

3 jaar geleden

Kruidvat luiers! Zit een speciaal opvang vakje aan de achterkant om dit te voorkomen, en deze dame hier heeft flinke plas luiers en die blijft altijd droog!

3 jaar geleden

ik had dit ook nu overgestapt op pampers harmonie sinds deze week en nog noet doorgelekt

3 jaar geleden

Mijn kleine lekte ook door. Ik verschoon haar nu rond 5.00h sochtends.

3 jaar geleden

ik heb precies hetzelfde met die pampers luiers. Ik gebruik nu gewoon kruidvat eigen merk veel goedkoper en door deze luiers is ze niet elke ochtend nat van de plas

3 jaar geleden

Ik gebruik in de nacht een maatje groter, scheelt ook al veel en ik vouw het randje achter altijd een klein beetje dubbel (zodat er soort opvangbakje ontstaat), wellicht dat dat helpt

3 jaar geleden

Bij mij lekt ze met pampers premium protection 2 ELKE dag zo’n 2 keer door, ben het helemaal zat😖 maar heb nog zo’n grote voorraad dus moet ze eerst opmaken voordat ik overstap op een ander merk