12 Reacties

4 jaar geleden

Ja, vind ik heel mooi bij elkaar passen. Denk ook door de O en A in beide namen.

4 jaar geleden

Als jullie de namen mooi vinden gewoon doen. Wij krijgen 2 meisjes en we hebben de namen afzonderlijk bedacht waardoor we een zachte en stoere naam hebben.

4 jaar geleden

De namen zijn heel tof samen!

4 jaar geleden

Ik vind ze ook leuk samen! Als jij het mooi samen vind gewoon doen. Mij word ook vaak gevraagd of we de namen wel een beetje gaan laten matchen maar ik vraag me dan altijd af wat mensen onder matchen verstaan. Ons zoontje heet met 1 lettergreep en onze dochter krijgt 2 lettergrepen.

4 jaar geleden

Ik vind het beide erg leuke namen.. maar samen iets minder... 馃檮 Maar ik zou me daar toch niet door laten tegenhouden want zovaak gebruik je niet de namen samen. Het zijn toch 2 jongens馃槂

4 jaar geleden

Super leuk 馃憤en idd zelf bepalen wat jullie leuk vinden. het zijn allebei mooie namen en past prima bij elkaar.

4 jaar geleden

Ik vind het 2 hele leuke namen noah en jordan馃槉 Vind ook niet dat ze perse teveel op elkaar moeten lijken, het zijn straks 2 boys met ieder heel eigen persoonlijkheden. Ik ken iemand die al 2 zoons en een dochtertje had. Dat dochtertje heet Junaya, daarna is ze nogmaals zwanger geraakt van een 3ling met 2 meisjes en 1 jongen die 2 meisjes heetten jayena, en jeanna Dit vind ik dan weer teveel op mekaar lijken en dan denk ik soms hoe hou je ze uit elkaar. Junaya, jayena en jeanna馃構

4 jaar geleden

Leuk!!

4 jaar geleden

Ik vind ze erg leuk samen!

4 jaar geleden

Als ik het zo uitprobeer, vind ik ze heel goed passen. Beetje dezelfde categorie, of zo? Ik zou prima kunnen zeggen 'komen Noah en Jordan ook spelen?' Rolt bij mij iig zo van de tong 馃憤

4 jaar geleden

Ik vind de namen erg leuk bij elkaar passen!! Noah & Jordan. Klinkt echt wel goed馃槉