9 Reacties
3 jaar geleden
Wij hadden die maxi cosi ook onze zoon met 8 maanden paste er niet meer in wij zijn overgestapt na maxi cosi titan plus als ik het goed heb die is vanaf 9 maanden tot 12 jaar te gebruiken en er zit ook een issofix systeem bij
3 jaar geleden
Wij hebben de pebble 360., dat is zo te zien wel een andere dan jullie hebben. Die is tot 83 cm en 15 kg. Bewust voor deze gekozen want die kon je het langste gebruiken van alle maxi cosi modellen.
Je moet een ander stoeltje zodra de bovenkant van t hoofd gelijk/boven de rand van de maxicosi is. Dat lijkt nog niet helemaal zo te zijn! Wel zie ik de schouderbandjes een beetje raar zitten? Ze lijken nu zn schoudertjes naar beneden te drukken in plaats van erop te rusten. Kunnen die nog wat omhoog?
3 jaar geleden
Wij hebben deze maxi cosi ook. Heel fijn ding, maar ik merk ook dat hij in de breedte wat smal begint te worden. En dat van die schouderbandjes herken ik ook: boven zn hoofd nog alle ruimte, maar de schouderbanden op de hoogste stand en dat lijkt wel wat krap te zitten...
Wij hebben laatst de maxi cosi mica gekocht, die staat al klaar. Denk dat ie daar binnenkort maar in gaat.
Het enige lastige vind ik dat hij nog niet zelfstandig kan zitten. Dus bij een winkelkar o.i.d. hebben we echt de oude maxi cosi nog nodig... 馃檲
3 jaar geleden
Maxi cosi autostoel 0 is gemiddeld maar tot 9 maanden. De pebble pro os ook bedoeld tot 9mnd ongeveer. Maar op basis van lengte / gewicht kan dit kortere of langere tijd zijn! Of je moet toevallig een ander stoeltjes hebben die 0/1 gecombineerd is bijv. Die zijn langer te gebruiken. De maxi cosi mica is bijvoorbeeld van 0 tot 4jr geschikt.
3 jaar geleden
In onze Pebble Plus past onze zoon echt allang niet meer. Hij is 72 cm, maar ook best breed haha. Echt comfortabel lag hij niet meer. We zijn over gegaan naar een autostoel groep 0-4 die in 6 standen kan (dus ook maxi cosi stand zeg maar). Inmiddels zit hij al wat rechterop erin. We hebben de Joie I-size 360 graden.
3 jaar geleden
Reactie op Heusi
Wij hebben de pebble 360., dat is zo te zien wel een andere dan jullie hebb ...
Oh shit, je hebt gelijk. Vond ze altijd al zo gek zitten 馃檲 Merci!