Hoi mama鈥檚! Onze oudste zoon had KMA en ging met Pepti van verstopping naar eindelijk normale ontlasting. Onze jongste zoon van bijna 4 weken heeft nu ook een verdenking van KMA maar heeft juist het tegenovergestelde waterdunne slijmerige gele ontlasting. Wij geven flesvoeding. Het CB adviseert om nog te wachten tot hij 8 weken is met de overstap naar eventueel Pepti omdat de darmen nog moeten rijpen en zijn klachten ook op krampjes kunnen wijzen in plaats van KMA en zijn ontlasting nog kan veranderen. Wij willen misschien toch al eerder overstappen in verband met zijn enorme onrust en oververmoeidheid. Zijn er meer mama鈥檚 die hun kleine Pepti geven en vanaf de hoeveel weken zijn jullie begonnen en hoe veranderde de ontlasting? Hoor het graag!
En geven jullie Pepti op advies van het CB? Of zelf besloten? En hoe was de ontlasting voordat jullie de Pepti gaven? Ik ben bang dat ons mannetje verstopping krijgt van de Pepti.
Hier ook op eigen initiatief, ons cb zei dat ze gewone krampjes had terwijl ik overtuigd was van allergie/intolerantie. Vandaag moeten we naar de kinderarts ivm dysmatuur geboren en dan hoop ik een machtiging te krijgen, vind de voeding wel ontzettend duur namelijk
Hier ook op eigen initiatief, ons cb zei dat ze gewone krampjes had terwijl ...
Bij ons vertelde het CB dat je pas een machtiging krijgt na een positieve provocatietest, dit beleid hebben de zorgverzekeraars veranderd per april dit jaar zeiden ze.
Wij geven sinds afgelopen dinsdag pepti en hebben haar al 4 x kunnen omkleden vanwege dunne, slijmerige poep. Hoop zo dat het veranderd want we merken wel verschil in haar gedrag..馃檭
Onze oudste van 2,5 jaar had ook een KMA. Toen onze dochter met 4 weken dezelfde symptomen kreeg zijn wij op advies van het CB overgegaan op Nutramigen. Van obstipatie naar water dunne groene ontlasting..