11 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg ook hier erge slijmachtige ontlasting 馃ゴ

4 jaar geleden

Wij geven al Pepti sinds week 2 en hij poept eens in de drie/vier dagen, we gaan juist iets krijgen om de stoelgang wat te bevorderen ;-)

4 jaar geleden

Wij geven sinds week 4 pepti en ze geeft 3 volle luiers per dag. Liefst om 3 uur in de nacht 馃

4 jaar geleden

En geven jullie Pepti op advies van het CB? Of zelf besloten? En hoe was de ontlasting voordat jullie de Pepti gaven? Ik ben bang dat ons mannetje verstopping krijgt van de Pepti.

4 jaar geleden

Reactie op Krakeling

En geven jullie Pepti op advies van het CB? Of zelf besloten? En hoe was de ...
Wij zijn zelf gestart omdat het even duurde voor we bij de kinderarts terecht konden, maar daarna op voorschrift (dan krijg je het ook vergoed).

4 jaar geleden

Hier ook op eigen initiatief, ons cb zei dat ze gewone krampjes had terwijl ik overtuigd was van allergie/intolerantie. Vandaag moeten we naar de kinderarts ivm dysmatuur geboren en dan hoop ik een machtiging te krijgen, vind de voeding wel ontzettend duur namelijk

4 jaar geleden

Hier ook op eigen initiatief, ons cb zei dat ze gewone krampjes had terwijl ...
Zie je wel resultaat?

4 jaar geleden

Hier ook op eigen initiatief, ons cb zei dat ze gewone krampjes had terwijl ...
Bij ons vertelde het CB dat je pas een machtiging krijgt na een positieve provocatietest, dit beleid hebben de zorgverzekeraars veranderd per april dit jaar zeiden ze.

4 jaar geleden

Wij geven sinds afgelopen dinsdag pepti en hebben haar al 4 x kunnen omkleden vanwege dunne, slijmerige poep. Hoop zo dat het veranderd want we merken wel verschil in haar gedrag..馃檭

4 jaar geleden

Onze oudste van 2,5 jaar had ook een KMA. Toen onze dochter met 4 weken dezelfde symptomen kreeg zijn wij op advies van het CB overgegaan op Nutramigen. Van obstipatie naar water dunne groene ontlasting..