12 Reacties

3 jaar geleden

Geef je borstvoeding? Volgensmij heeft het te maken met je oestrogeenproductie die een stuk lager ligt als je bv geeft. Heb er zelf ook last van (maar ook mede door uitscheuren) dus ik volg even

3 jaar geleden

Ja ik geef inderdaad borstvoeding. Zou wel logisch zijn . Dankjewel!

3 jaar geleden

Reactie op regenboog2022

Geef je borstvoeding? Volgensmij heeft het te maken met je oestrogeenproduc ...
Mijn gynaecoloog had gezegd dat het door bv komt dat het droger is daar en dat glijmiddel kan helpen.

3 jaar geleden

Ik geef borstvoeding en ik word ook niet nat van onder en doet ook pijn. We hebben het 2x geprobeerd daarna gestopt mijn zoon is 14 weken. Ik merk aan me self dat ik ook niet naar gemeenschap snak het🙈

3 jaar geleden

Ik heb er ook last van, maar vooral dat het pijn doet alsof het te smal is ofzo. Ik lees nu dat het dus ook door borstvoeding kan komen

3 jaar geleden

Ga even langs de bekkenfysio. Dat je niet vaginaal bent bevallen betekent niet dat je bekkenbodem niet belast is geweest. Het kan zijn dat de misschien verkrampt is bijvoorbeeld door de grote druk die er lang op heeft gestaan of door de weeën.

3 jaar geleden

Geef je borstvoeding? Dat kan de reden zijn dat je niet zo ‘vochtig’ bent. Omdat je nog bepaalde hormonen in je lichaam hebt vertelde de verloskundige mij. Waardoor je dus meer pijn kunt hebben. Misschien heb je er wat aan!

3 jaar geleden

Mijn gynaecoloog zei heel veel glijmiddel gebruiken en beetje persen het moment de penis naar binnen gaat en het werkt.

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie lieve reacties en dat ik deze vraag gewoon heb kunnen stellen:) zou dan inderdaad de borstvoeding zijn😅 maar heb zeker iets aan jullie tips!

3 jaar geleden

Je bent niet de enige! Ik dacht dat seks na een keizersnede geen zeer zou doen helaas zelfde als jou verhaal te weinig vocht. Veel glijmiddel en er echt de tijd voor nemen. Ik ben blij dat ik niet de enige ben😅

3 jaar geleden

Reactie op joyce_90

Mijn gynaecoloog zei heel veel glijmiddel gebruiken en beetje persen het mo ...
Dit kreeg ik ook als tip, werkt prima ;)

3 jaar geleden

Hi, Ik had dit ook in het begin! Glijmiddel helpt hier idd ook. Het gaat zoveel soepeler. Wij kopen de durex glijmiddel en die is bij de action maar €2,49 (zoiets)! Als je online naar dat variant kijkt zie je ze voor €14,99 etc