13 Reacties

2 jaar geleden

In dit artikel staat goed beschreven waar je op kunt letten: https://intheirowntime.nl/de-pikler-driehoek-acht-punten-waar-je-op-moet-letten-voordat-je-er-een-koopt/amp/ Wij zijn voor de Erhrenkind klimdriehoek gegaan. Super kwaliteit!

2 jaar geleden

Ehrenkind

2 jaar geleden

Wij hebben er ook een van Ehrenkind. Heel blij mee!

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Reactie op Bollie3003

Wij hebben de ette tete met 5 vlakken gekocht. Heel erg blij mee want je ku ...
Deze hebben wij ook, bevalt heel goed!

2 jaar geleden

Reactie op Bollie3003

Wij hebben de ette tete met 5 vlakken gekocht. Heel erg blij mee want je ku ...
Biedt de variant met 5 vlakken veel meer opties dan die met 4?

2 jaar geleden

Reactie op KW22

Wel iets meer maar ik denk niet dat een vijfde per se noodzakelijk is. Ik vond deze gewoon erg mooi ook :) 4 vlakken tov 2 vind ik wel van toegevoegde waarde!

2 jaar geleden

Jaa wij hebben die van de Aldi! Echt super leuk!

2 jaar geleden

Reactie op Vanessa94

Jaa wij hebben die van de Aldi! Echt super leuk!
Hoi! Ik lees op veel forums dat deze gaan splinteren, ze niet stabiel zijn, dat het hout niet van goede kwaliteit is en dat zelfs onderdelen af- of doorbreken met kinderen er op... Hoe vind jij de kwaliteit?

2 jaar geleden

Reactie op KW22

Hoi! Ik lees op veel forums dat deze gaan splinteren, ze niet stabiel zijn ...
Ik vind de kwaliteit heel goed. Ik was hier ook bang voor maar dit ging over de oudere klimrekken van de Aldi. Die van ons verkochten ze in november geloof ik. Ik heb hem gekocht en als ik hem niet goed zou vinden, hadden we hem terug gebracht. We hebben zelfs een kussen voor in de boog zodat onze dochter erin kan schommelen. Zoals een wobbel zeg maar.

2 jaar geleden

Reactie op KW22

Wij hebben de optie met 4 vlakken gekocht met het idee ooit het 5e vlak apart te kopen als onze dochter uitgekeken is op de huidige opties die je met 4 vlakken kan doen :)

2 jaar geleden

Vandaag toch de wobbel versie van de Aldi gehaald om te kijken naar de kwaliteit. Die valt ons toch behoorlijk tegen. Vilt is al losgelaten en twee hoeken splinteren al... 馃槕 We gaan dus toch voor de Ette Tete qua klimrek!

2 jaar geleden

Reactie op Vanessa94

Ik vind de kwaliteit heel goed. Ik was hier ook bang voor maar dit ging ove ...
Hier net vandaag de boog gekocht en op zoek naar een kussen die past. Waar heb je deze gevonden?