6 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg even, zat er ook aan te denken deze aan te schaffen

3 jaar geleden

Onderkant omslaan tot de voetjes van je kindje en vastzetten met baby veiligheids spelden. Zo maak je de zak kleiner en kan je kindje er niet in verdwijnen. Ander alternatief als je spelden eng vind is einde samenpakken en dik haar elastiek erom binden zodat je de zak ook kleiner kan maken.

3 jaar geleden

Ze heeft wel voor het eerst overdag in haar bedje geslapen en zelf in slaap gevallen!

3 jaar geleden

Ja had deze nog van mijn oudere kindje. Ik heb mijn baby er gelijk al nadat hij drie dagen oud was lekker ingedaan, zonder de onderkant dubbel te doen. In principe kan de baby er niet in verdrinken, want het hoofdje gaat niet door het gat (plus de armen zitten in de mouwsgaten). Als dat wel zou kunnen zou Puckababy dit NOOIT mogen verkopen voor pasgeborene van 0 - 6 maanden. Dat wordt echt heel goed gecheckt en in de gaten gehouden. Mijn baby slaapt er nu weer heerlijk in 😊

3 jaar geleden

Ik heb hem ook gekocht. Maar nog niet aan durven doen. Vond hem ook zo groot. Ik kan me niet voorstellen dat ze haar armen in de mouwtje laat. Deze zijn zo ruim.

3 jaar geleden

Ik heb hem toch maar besteld, hij is uit zijn huidige gegroeid, ondanks dat hij pas 3 weken is, is hij wel al 57 cm