11 Reacties

4 jaar geleden

Ik eigenlijk vanaf 2 weken al alleen in een puckababy met rompertje zonder laken

4 jaar geleden

Hier in de puckababy mini zonder deken/laken! Omdat ze naar beneden schuift in haar slaap en ik bang ben dat ze met haar gezichtje onder de deken komt. Meestal heeft ze alleen een romper met lange mouwen aan, als het heel warm is een romper met korte mouw, en als het kouder is een broekje erbij. Werkt top!

4 jaar geleden

Ik ook alleen in puckababy alleen hele koude dagen dekentje erbij

4 jaar geleden

Reactie op Hartje94

Hier in de puckababy mini zonder deken/laken! Omdat ze naar beneden schuift ...
Mijn dochter woelt haar zelf ook vaak onder haar dekentje als ik haar bedje niet kort op maak. Dus misschien hetzelfde gaan doen als jij. Geeft wat meer rust denk ik.

4 jaar geleden

Reactie op N-anoniem

Mijn dochter woelt haar zelf ook vaak onder haar dekentje als ik haar bedje ...
Ja het geeft idd meer rust! En ook fijn wat minder gedoe met bedje opmaken 🙊

4 jaar geleden

Reactie op Hartje94

Ja het geeft idd meer rust! En ook fijn wat minder gedoe met bedje opmaken ...
Idd! Met het dekentje instoppen wordt ze soms ook wakker. Dus dat voorkom je daarmee. Het proberen waard!

4 jaar geleden

Romper met lange mouw, dun broekje of geen broekje met puckababy en lakentje, lakentje heeft ze meestal eraf geschopt 🤣 ze heeft de armen uit de puckababy vandaar de lange mouwen romper 😊

4 jaar geleden

Hier alleen een romper en een hydrofiel slaapzak zonder mouwen van Meyco. De puckababy newborn met alleen luier was zelfs te warm. Moet zeggen; het is bij ons boven 25-27 graden nu al 😅

4 jaar geleden

Hier een gewone zomerslaapzak van hydrofiel en een lakentje, lakentje omdat hij dat prettig vindt. En dan nu nog met een shirtje aan maar van de week gaat hij alleen in z’n romper in de slaapzak.

4 jaar geleden

Mijn zoontje heeft altijd in een puckababy zonder deken geslapen. Bij kouder weer met een boxpakje aan Maar nu alleen een romper met korte mouwen. Het is wel al 25 graden in de slaapkamer. Van de week denk ik alleen zijn luier en de puckababy.

4 jaar geleden

Hier puckababy mini zomerslaapzak en ze slaapt met een rompertje met lange mouwen en sokken erin. Haar laken ligt als een band strak over haar heupen om te zorgen dat ze niet het hele bed door gaat