18 Reacties

3 jaar geleden

Mijne slaapt al vanaf dag 1 in een pyjama, waarom zal dit gevaarlijk kunnen zijn?

3 jaar geleden

Uh?!

3 jaar geleden

Gewoon letten dat ze het niet te warm hebben, maar een pyjama kan volgens mij echt geen kwaad

3 jaar geleden

Veel moeders vragen zich af wanneer ze hun baby een pyjama aan mogen doen. Je baby mag een pyjama aan vanaf 1 jaar. Je moet dit ook niet eerder doen, want tot deze leeftijd hebben ze nog kans op wiegendood. Daarom moet je jouw baby kleden voor deze leeftijd in een onesie / romper met een baby slaapzakje. Deze tekst kwam ik tegen toen ik op Google intikte pyjama baby (wil graag een nieuwe kopen)

3 jaar geleden

Reactie op elsee

Mijne slaapt al vanaf dag 1 in een pyjama, waarom zal dit gevaarlijk kunnen ...
Ja die van mij ook

3 jaar geleden

Gaat eerder als de pyjama uit 2 losse delen bestaat, dat de tshirt naar boven zou kunnen gaan en over het hoofdje kan komen. Slaapt hij in een slaapzak of laken? Ik doe ook soms 2 losse delen aan maar in slaapzak verdwijnt dus die risico. Je moet zeker zelf aanvoelen wat goed voelt voor jou natuurlijk en waar je kleintje al aan toe is.

3 jaar geleden

Reactie op DROELANDSE

Veel moeders vragen zich af wanneer ze hun baby een pyjama aan mogen doen. ...
Omg mijn zoontje slaapt al maanden in een pyjama. 😳 soms een onesie maar soms in twee delen. En daarvoor in zn kleren van die dag (ook vaak twee delen). Nooit geweten dit.

3 jaar geleden

Reactie op inimini2

Omg mijn zoontje slaapt al maanden in een pyjama. 😳 soms een onesie maar s ...
Nee ik ook niet! Ik kwam het per ongeluk op internet tegen

3 jaar geleden

Doe gewoon de trui in de broek. Opgelost. Als je kindje in een slaapzak slaapt zal dat sowieso geen probleem zijn.

3 jaar geleden

Nou lijkt mij onzin dat je door een pyjama wiegendood kan krijgen... Idd met slaapzak aan en kijken naar temperatuur, maar of je pyjama of gewone kleding aandoet maakt echt niks uit 😅 ik weet niet welke bron dit zei

3 jaar geleden

Ik doe gewoon pyjama en slaapzak.. vindt t regelrechte onzin dat dit ook al als gevaarlijk bestempeld wordt..

3 jaar geleden

Wat is het verschil tussen een pyjama en de gewone kleren? 😅

3 jaar geleden

Wij hebben zo'n pyjama uit één stuk, met een rits in de voorkant. Lekker warm. Maar waarom een pyjama gevaarlijk zou zijn? Geen idee

3 jaar geleden

Reactie op March22

Wat is het verschil tussen een pyjama en de gewone kleren? 😅
Dat vraag ik me ook af😅. Hoewel ik wel weet dat er ook apart baby pyjama's zijn en wij die ook in de kast hebben. Wij doen ons zoontje met overdag kleding in bed, tenzij hij een bloesje of spijkerbroek aan had. Ik ga hem niet plagen met 1 of 2x per dag extra omkleden, vindt hij echt niet leuk!

3 jaar geleden

Mijn zoon slaapt al vanaf maatje 62 in Pyama. Ik vind het nu ook niet meer zo fris als ik hem in zijn gewone kleren in bed leg.

3 jaar geleden

Gekke vraag misschien, maar wat draagt jullie kind snachts? Onze kleine draagt alleen een lange mauwen romper en een 3 tog. Wordt nooit wakker snachts…

3 jaar geleden

Feetje pyjama, echt top! En natuurlijk kan dat al onder 1 jaar

3 jaar geleden

Hier slaapt ze in een pyjama van de Etos of Kruidvat. Ook 2 delen, daarboven draagt ze een slaapzak. Krijg er altijd de kriebels van als ik zulke dingen lees. Maar ik denk dat als je kindje een slaapzak daarboven draagt dat je dan veilig zit, anders moeten ze wel hele rare capriolen uit gaan halen 🥲