8 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben ook 7 weken en afgelopen week wou ik ook quad rijden met mijn man maar heb het toch niet overwogen. Ik denk dat het verder niet echt veel kwaad kan maar ben zelf erg gevoelig voor alles

4 jaar geleden

Waarom zou het kwaad kunnen? Ben je hard gevallen?

4 jaar geleden

Ik heb bij mn eerste zwangerschap gemotorcrosst tot week 15. Rondje quad bij week 7 kan geen kwaad, kindje zit nog veilig achter je schaambot.

4 jaar geleden

Vorige week met 7 weken naar het pretpark geweest alle achtbanen wel gelaten maar uiteindelijk toch wel in de splash geweest, achteraf stootte de boomstronk toch wel wat meer tegen de zijkanten dan k van te voren dacht en begreep k ook dat dat met een dikke buik echt niet meer gaat denk dat het voor nu geen kwaad kon maar zou het idd niet weer doen hihi

4 jaar geleden

Reactie op Femke338

Waarom zou het kwaad kunnen? Ben je hard gevallen?
Ik ben zelf niet gevallen, maar wel met de quad tegen een boom aan geknald.... maar dat ging prima had er geen pijn van...

4 jaar geleden

Reactie op Sarsoura

Ik ben zelf niet gevallen, maar wel met de quad tegen een boom aan geknald. ...
Ik zie niet in waarom quad rijden kwaad zou kunnen. Natuurlijk loop je risico's, maar denk niet dat die ene keer kwaad kan.

4 jaar geleden

Ik heb met mijn vorige zwangerschap tot 10 weken nog ski les gehad, kan geen kwaad 鈽猴笍