6 Reacties
25 dagen geleden
Als je er geen last van hebt, waarom zou je het dan veranderen?
Heeft hij er zelf last van? Misschien een keertje navragen bij een slaapcoach?
21 dagen geleden
Wij hadden dit ook en weten inmiddels dat onze dochter echt niet later dan 15.30 eruit mag en liever nog 15.00u. De rest van de tijden zijn hetzelfde:
8.00/8.30 wakker
12.30/13.00 naar bed
15.00/15.30 wakker
19.30/20.00 naar bed
Over het algemeen gaat het goed, maar soms is ze zo moe dat ze zichzelf echt bewust wakker houdt. Dan gaat ze heel overdreven zingen.
18 dagen geleden
Ons ritme is:
Rond 7, uiterlijk 7:45 wakker (maken)
Dut van 13:00-14:30
19:30/19:45 in bed en slaapt tegenwoordig dan weer binnen 30 minuten. Heeft ook een tijd lang liggen draken etc.
Aangezien s nachts ook wakker wordt lijkt me goed het ritme een tijdje strak aan te houden en langzaam op te schuiven naar de tijden die handiger passen? Klinkt als te moe of niet moe genoeg.
18 dagen geleden
Ik herken dit van mijn dochtertje! Die slaapt in de middag of niet, of zo ruim 3 uur. Gister bijvoorbeeld legde ik haar om 13:30 op bed, heeft ze zitten kletsen tot 14:30 en die hebben we er maar uitgeplukt om 17:30. Als we haar eerder wakker maken dan wordt het echt een draak en is ze de rest van de tijd niet te genieten. Ze is om 20:30 weer gaan slapen en vanmorgen half 8 wakker. Wij vinden het ook wel lekker dat ze in de middag nog zo lang slaapt, hier ook een baby van 7 maanden. Ze zal vanzelf op een dag wel dat dutje laten vallen, maar nu heeft ze het echt nog nodig.