6 Reacties

3 jaar geleden

De riem losser maken?

3 jaar geleden

Riem losser maken? Meeste buggy kunnen tot over de 4 jaar, dus is ook net die lengte kinderen rekening gehouden

3 jaar geleden

Wij doen de riempjes niet altijd vast over de schouders maar wel tussen de beentjes, zo heeft ze ook meer vrijheid om zich recht te trekken maar zit ze toch nog vast

3 jaar geleden

Reactie op Elsj89

Wij doen de riempjes niet altijd vast over de schouders maar wel tussen de ...
Danku voor deze tip!

3 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Riem losser maken? Meeste buggy kunnen tot over de 4 jaar, dus is ook net ...
Ik heb dit gedaan. Ik denk dat het komt doordat hij zo dik gekleed is plus een dikke voetenzak? Ik gebruik nu de kinderwagen 3in1 van kinderkraft. Ik denk dat ik toch het best een buggy ga kopen die beter geschikt is voor mijn baby.

3 jaar geleden

Reactie op missesss

Ik heb dit gedaan. Ik denk dat het komt doordat hij zo dik gekleed is plus ...
Ik gebruik ook een 3in1 van kinderkraft en ook mijn zoontje draagt een teddypakje. Maar wat ik altijd doe is de voetenzak wel door de binnenriemen halen, dus dan ligt je kind als het ware 'op' de voetenzak en daar zitten de riemen dan in en dan maak ik hem vast en rits ik de voetenzak dicht tot waar ik hem wil. (Vaak tot zijn middel omdat het anders te warm wordt en mijn zoon houdt van bewegingsvrijheid). Misschien dat je dat kan proberen. Je kan namelijk de riemen ook door de voetenzak doen als hij al helemaal dicht is, maar ik doe het juist wanneer het 'open' is. Hoop dat het duidelijk is.