20 Reacties

3 jaar geleden

Nuby!!

3 jaar geleden

Avent

3 jaar geleden

Iemand ervaring met Camelbak?

3 jaar geleden

Ik gebruik deze en ben daar zeer tevreden over. Die van de kruidvat had ik eerst ook maar meneer kreeg door als ie em op z'n kop hield dat er dan drinken uit kwam 😪

3 jaar geleden

Reactie op Mercedes92

Ik gebruik deze en ben daar zeer tevreden over. Die van de kruidvat had ik ...
Heb deze net gehaald maar hij krijgt het er niet uit 😂 Heb het even geprobeerd zelf maar is inderdaad wel een stuk harder zuigen. Dronk jouw zoontje er wel zo uit? Zal misschien ook even wennen zijn.

3 jaar geleden

Wij hebben hem van difrax werkt ook top

3 jaar geleden

Reactie op Duamsin

Ja die zijn top. Ik heb er 1 voor oudere zus. Maar die van 14 maanden kan er ook probleemloos uit drinken

3 jaar geleden

Reactie op kich

Ja die zijn top. Ik heb er 1 voor oudere zus. Maar die van 14 maanden kan e ...
Heb wel het rietje eruit gehaald. Nergens voor nodig

3 jaar geleden

Na Nuby, nu die van Etos. Maar denk dat ze allemaal lekker als je hem kantelt omdat er altijd iets in het rietje blijft zitten. Die van Nuby haal ik niet meer omdat die beker groeven en randen heeft waar het vuil zich ophoopt. De Etos beker is glad, net als die van avent zoals ik had gezien.

3 jaar geleden

Reactie op Femke1985

Na Nuby, nu die van Etos. Maar denk dat ze allemaal lekker als je hem kante ...
Ja ze lekker sowieso allemaal wel beetje maar bij de goedkopere spuit het eruit als je het even in een tas hebt gehad bijvoorbeeld.

3 jaar geleden

Reactie op Duamsin

Wij! Helemaal fantastisch

3 jaar geleden

Van de Action, €2,50. Prima ding! Het is geen Avent kwaliteit, maar die zijn dan ook 4x zo duur. Ken de Avent wel en dat zijn ook echt toppers!

3 jaar geleden

Philps Avent rietjesbeker is top!

3 jaar geleden

Wij hebben ook van Philips avent maar die van kruidvat werkt ook goed. Zit een klepje op om het rietje dicht te vouwen

3 jaar geleden

Reactie op Baby32022

Heb deze net gehaald maar hij krijgt het er niet uit 😂 Heb het even geprob ...
Hier ging het drinken gelijk goed. Maar hij dronk al best wel vroeg uit een rietjes beker 😊 denk idd een kwestie van wennen

3 jaar geleden

Reactie op Baby32022

Heb deze net gehaald maar hij krijgt het er niet uit 😂 Heb het even geprob ...
Wij hadden dit ook (met 1 vd 2 die we kochten wel maar) en als je het rietje een paar keer goed wast met meegeleverd stokje was dit probleem verholpen.

2 jaar geleden

Reactie op Baby32022

Ja ze lekker sowieso allemaal wel beetje maar bij de goedkopere spuit het e ...
Dat hebben wij niet bij water, wel met roosvicee bijvoorbeeld. Maar dat gaat een soort van gisten heb ik het idee. Misschien licht het daar aan? Ik hoop dat je ondertussen een goede beker hebt gevonden.

2 jaar geleden

Reactie op Femke1985

Dat hebben wij niet bij water, wel met roosvicee bijvoorbeeld. Maar dat gaa ...
Klopt, bij water hebben we het ook niet maar met sap en melk wel. Dus op zoek naar eentje die dat met die vloeistoffen niet heeft 😄 Avent gekocht en die is top! Munchkin krijgt ie het nog steeds niet uit 😅 En de 360 bekers zijn ineens favoriet 🤷🏻‍♀️ Ook dikke prima want die lekken ook niet.

2 jaar geleden

Difrax!

2 jaar geleden

Reactie op Duamsin

Ja! Super fijn zijn ze. Lekken niet.