8 Reacties

3 jaar geleden
Wij hebben het wel is in huis gehad door een kitten. Het is erg besmettelijk dus het hele gezin had het. Bij de huisarts krijg je een middel tegen de ringworm en verder heel veel schoonmaken en alles van stof wassen en alles goed blijven stofzuigen. Heb geen ervaring met een baby want ik woonde toen nog bij mijn moeder. Maar zou inderdaad even de huisarts bellen en jezelf ook in de gaten houden op plekjes.

3 jaar geleden
Ons zoontje heeft het ook gehad(zie foto), na huisarts geweest en crème gekregen, na 2/3 dagen was het al bijna niet meer te zien. Dit was begin, ze hebben ons steeds met acne crème en hij heeft er geen last van smoesjes naar huis gestuurd later werden de rondjes groter en een donker rood randje eromheen. Toen bleek het toch indd ringworm

3 jaar geleden
Reactie op dedebebe
Dank voor jullie reacties.
@Appelcake, jouw kindje zat goed onder! Zoveel ...
Ja bij hem begon het eerst met een vlek op zijn been. Toen werd bij ggd gezegt als hij nergens last van heeft maakt niet uit. Toen werd het erger, en kreeg ik de tip op vaseline en bepanthem te smeren, toen kwam er alsnog meer bij zoals foto, vervolgens echt na de huisarts kreeg ik acne crème, ook dit hielp niet en werd het steeds erger, toen ben ik gaan zoeken op internet en zag ik ook via dit forum iets over ringworm, dus naar de dokter terug, gezegt dat ik denk het is ringworm, dokter twijfelde maar toch crème gegeven, en 2 dagen later al zichtbaar minder... 😅
Ik en mijn vriend hebben allebij geen last gehad☺️

3 jaar geleden
Naar ha voor goede zalf.
Heb het zelf eind van de zwangerschap gehad, met goede zalf is het zo weg