5 Reacties
7 maanden geleden
Wat erg voor jullie! Gelukkig is er niets aan de hand met je dochtertje.
Ik heb de situatie niet op deze manier meegemaakt maar omdat ik bang was hem mee te maken hebben wij de klink andersom bevestigd. Voorheen deden wiij altijd de deur op slot van binnen of van buiten als de een weg ging.
Ik denk niet dat je gelijk moet denken dat de politie zal denken dat jullie niet in staat zijn om te zorgen. Zo snel wordt dat niet aangenomen. Ik begrijp je woede maar ik denk dat je er meer uithaalt door met je partner te praten over hoe jullie dit een volgende keer kunnen voorkomen. Hij zal zich vast ook mega rot voelen.
7 maanden geleden
Fijn dat je dochtertje in orde is! Ik zou me ook kapot geschrokken zijn! Heeft je man haar niet gehoord dus?
Wij hebben ook de klink van de voordeur omhoog gezet!
Een traphekje dat niet open kan of zorgen dat haar slaapkamerdeur niet open kan? In ieder geval als jij weg bent?
Onze buren hebben een geluid op de voordeur als die open gaat. Wellicht kan dat ook op de slaapkamerdeur zodat jullie horen als die open gaat!
7 maanden geleden
Natuurlijk voel je je schuldig, en je man ook!
Jullie houden evenveel van haar en willen allebei het beste voor haar.
Zie dit als een leermoment. Ik denk dat jullie heel snel alle buitendeuren, poortdeuren, schutting en ramen etc extra beveiligen tegen weglopen