3 Reacties

2 jaar geleden
Wij hebben zo'n frame rugdrager (Kees is merknaam, is geloof ik niet meer leverbaar). Mijn kind kon er wel in slapen, pluspunt. Er zit ook een kapje bij tegen de zon. En als je de drager van je rug haalt, is het een soort stoeltje, best handig als je tijdens de wandeling een eetpauze wil nemen. Maar voor lange wandelingen zit het niet lekker rond de schouders en krijg je na km of 8 wel wat last van je rug, dus de ergonomie vind ik zeker een minpunt. Ik zou wat dat betreft liever een rug draagzak hebben bij nader inzien

2 jaar geleden
Wij hebben de kid comfort active sl van het merk Deuter. Heel fijn! De 'sl' variant is gemaakt voor vrouwen (vanwege andere bouw) maar mijn man kan er ook prima mee lopen. Ik heb snel last van mijn rug , maar hierbij niet omdat hij goed af te stellen is en je hem op je heupen draagt. Dus geen getrek aan je schouders/nek. Je kunt er een zonnekapje bij bestellen. Volgens mij kan het tot 22 kg ofzo! Het lukt mij ook goed om zelf op en af te doen met kindje er in. Het is best prijzig, maar even goed googelen kan wel schelen in de prijs.
Ik ben er heel tevreden mee en mn dochter vind het geweldig.

2 jaar geleden
Heel erg bedankt allemaal! Ik denk dat we voor de kid comfort active ... gaan! 馃槂